Оқушылардың денсаулығын сақтауға және қалпына келтіруге, суицидтің алдын алуға әсер ететін іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу » Қарлығаш негізгі мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарлығаш негізгі мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Оқушылардың денсаулығын сақтауға және қалпына келтіруге, суицидтің алдын алуға әсер ететін іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
10
март
2023

Оқушылардың денсаулығын сақтауға және қалпына келтіруге, суицидтің алдын алуға әсер ететін іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу

Баланың құқықтарын қорғауды күшейту, тұрмыстық зорлық-зомбылыққа қарсы іс-қимыл және жасөспірімдер арасында суицидтің көбеюі мәселелерін шешу жөніндегі 2020 – 2023 жылдарға арналған
жол картасы бойынша атқарылатын іс-шаралар жоспары
1 2 3 4 5

№ Іс-шара атауы Аяқталу нысаны Орындауға жауаптылар Орындалу мерзімі

1 Жастар мен балалар арасында интернет-тәуелділіктің алдын алу, сондай-ақ азаматтардың цифрлық беделін қорғау жөніндегі іс-шаралар кешенін іске асыру

ДТІЖО А.Е.Көкебаев
2
Білім беру ұйымдарында татуласу (медиация) қызметін құру тәжірибесін зерделеу және тарату Мектеп директоры Г.К.Нурахметова
3
Балалардың құқықтарын қорғау, кәмелетке толмағандар арасында зорлық-зомбылықтың, қатыгез қарым-қатынастың, аутодеструктивті, оның ішінде суицидтік және девиантты мінез-құлықтың алдын алу жөніндегі бағдарламаны әзірлеу және сынақтан өткізу бағдарлама Мектеп психологы М.Р.Сулейменова
4
Кәмелетке толмағандар арасында және оларға қатысты зорлық-зомбылық пен қатыгез қарым-қатынасқа және кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті, оның ішінде суицидтік және девиантты мінез-құлқына ықпал ететін факторларға зерттеу жүргізу талдамалық анықтама Мектеп психологы М.Р.Сулейменова
5
Порнографиялық сипаттағы материалдарды, балаларға қатысты және олардың тарапынан қатыгездік туралы, экстремистік сипаттағы ақпаратты, есірткі құралдарын, психотроптық заттарды немесе олардың прекурсорларын және Интернет желісінде тікелей және пайдалану арқылы жасалатын басқа да қылмыстарды насихаттауды қамтитын әлеуметтік желілер мен Интернеттегі парақшаларды мониторингтеуді жүргізу және тосқауыл қою Ақпарат ДТІЖО А.Е.Көкебаев
Педагог ұйымдастырушы Ғ.Т.Шотамбеков
6
Мектепте «Әкелер» және «Аналар» мектебін құру БҒМ-ге ақпарат ДТІЖО А.Е.Көкебаев Педагог ұйымдастырушы Ғ.Т.Шотамбеков
Сынып жетекшілер 2022 жылы
7
Кәмелетке толмағандар арасындағы зорлық-зомбылық, қатыгез қарым-қатынас, аутодеструктивті, оның ішінде суицидтік және девиантты мінез-құлық жағдайында жедел әрекет ететін мобильді топтардың қызметі туралы ереже әзірлеу ереже Мектеп психологы М.Р.Сулейменова
8
Кәмелетке толмағандарға және кәмелетке толмағандар арасындағы зорлық-зомбылық пен білім алушылар арасында суицидтік мінез-құлық деңгейін анықтау бойынша әлеуметтік зерттеу жүргізу әдістемелік құрал Мектеп психологы М.Р.Сулейменова 2020 – 2023 жылдар
9 Мыналар:
- оқушылардың қауіпсіз мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру, олардың арасында зорлық-зомбылық пен суицидтің алдын алу мәселелері бойынша семинарларға қатынасу ақпарат Мектеп психологы М.Р.Сулейменова 2020 – 2023 жылдар
10 Кәмелетке толмағандар арасындағы зорлық-зомбылықтың, құқық бұзушылықтардың, суицидтің алдын алу мәселелері бойынша семинарлар сериясына қатынасу ұсынымдар ДТІЖО А.Е.Көкебаев
Педагог ұйымдастырушы Ғ.Т.Шотамбеков
Сынып жетекшілер 2020 – 2023 жылдар
11 Балалардың жағымсыз сайттарға кіруін қадағалау бойынша ата-аналарға арналған "Ата-аналардың бақылау жүйесі" тегін Smart-қосымшасын тарату БҒМ-ге
ақпарат Педагог ұйымдастырушы Ғ.Т.Шотамбеков
Сынып жетекшілер 2020 – 2023 жылдар
12 Балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша білім басқармалары жанынан колл-орталықтар ашу БҒМ-ге
ақпарат ДТІЖО А.Е.Көкебаев
2020 – 2023 жылдар
13 Төтенше жағдайлар туындаған жағдайда оқу орындарының ғимаратынан қауіпсіз көшіру бойынша білім беру объектілерінде практикалық жаттығуларды (оқу эвакуациясы) ұйымдастыру және өткізу БҒМ-ге
ақпарат Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі А.Ерқуат 2020 – 2023 жылдар
14 Оқу күндері таңертеңгі және кешкі уақытта мектепте мұғалімдер мен оқушылардан құрылған кезекшілігін ұйымдастыру ІІМ-ге
ақпарат Педагог ұйымдастырушы Ғ.Т.Шотамбеков 2020 – 2023 жылдар
15 "Назар аударыңыз, балалар!", "Автобус", "Қауіпсіз жол" , "Түнгі қаладағы балалар", "Жасөспірім", "Сіріңке – бір өмірдің бағасы" және т. б. жедел-профилактикалық іс-шаралар ұйымдастыру БҒМ-ге
ақпарат Сынып жетекшілер
2020 – 2023 жылдар
16 Жастар мен балалар арасында суицидтік мінез-құлықтың алдын алуға бағытталған іс-шаралар кешенін іске асыру БҒМ-ге
ақпарат ДТІЖО А.Е.Көкебаев
Педагог ұйымдастырушы Ғ.Т.Шотамбеков 2022 жыл
17 "Буллинг және балалар қауіпсіздігі", "Балалар девиациясы, эмоциялық интеллект және психикалық денсаулық" модульдері мен тақырыптарын енгізу жөнінде ұсыныстар енгізу ЖОО-ға ұсынымдамалар Мектеп психологы М.Р.Сулейменова 2022 жылдың
екінші жартыжылдығы
18 8-9 сынып оқушыларына арналған "Тұлғаның өзін-өзі дамыту психологиясы", "Саналы қарым-қатынас: отбасында, мектепте, қоғамда тиімді коммуникация дағдылары", Street Law: барлығына арналған адам құқығы және балаларды зорлық-зомбылықтан және буллингтен қорғау" атты сынып сағаттарын ұйымдастыру және өткізу ұсынымдар Мектеп психологы М.Р.Сулейменова
Сынып жетекшілер 2022 жылдың бірінші жартыжылдығы








«Қарлығаш негізгі орта мектебі» КММ-де
«Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтік жағдайдың алдын-алу» мақсатында
құрылған «жедел анықтау» тобымен өткізілген жиналыстың
ХАТТАМАСЫ
Өткізілген күні: 12.12.2022ж
Өткізілген уақыты: 14:30
Қатысқандар: мектеп директоры Г.К.Нурахметова ДТІЖО А.Е.Көкебаев
ДОІЖО Д.Мухаметжанова Педагог ұйымдастырушы Ғ.Шотамбеков
Мектеп психологы М.Сулейменова
Мектеп медбикесі А.Кумарова Сынып жетекшілер

Күн тәртібінің мәселелері:
1. Оқушылардың мектептегі тәртібі, мектеп формасы / Педагог ұйымдастырушы Ғ.Шотамбеков /
2. «Суицидтік мінез-құлық ерекшеліктері» баяндама / ДТІЖО А.Е.Көкебаев /
3. «Кәмелетке толмағандар арасындағы суйцидтік мінез-құлықтың алдын-алу мақсатында атқарылған жұмыстары» туралы есеп / Мектеп психологы М.Сулейменова /

Тыңдалды:
1 ші мәселе бойынша педагог ұйымдастырушы Ғ.Шотамбеков сөз алды:
Мектеп оқушыларының күнделікті тазалығын, тәртібін, сабақтан кешікпей келулерін, себепсіз сабақтан қалмауларын қадағаланатыны туралы айтып кетті. Күнделікті мектеп оқушыларының сабаққа қатынасуы 1-ші, 2-ші сабақтарда аралап, сабақтан қалған оқушылардың себептерін 3-4-ші сабақтарға дейін сынып жетекшілерімен бірлесе отырып анықтау жұмыстары жүргізіледі. Оқушылардың күнделікті тәртібі, мектеп формасын киюі, шаш қоюы, тазалығы мектеп медбикесімен бірлесе отырып, 1-2-ші сабақтарда араланып, фильтр жұмыстары жүргізіліп, оқушылармен жекелей әңгімелер уақытылы жүргізіліп, кемшіліктер жойылып отырады.
Қаулы:
1. Оқушылардың тәртібі ұдайы бақылауда ұсталынып, күнделікті тексеру, бақылау фильтр жұмыстары уақытылы жүргізіліп, қорытындысы шығарылып отырсын.
2. Қауіпсіздік ережелерін ата-аналар балаларына үнемі сынып жетекшісімен қатар түсіндіріп отырсын.
3. Оқушылардың тәртібіне және мектеп формасына назар аударылсын
Тыңдалды:
2-ші мәселе бойынша ДТІЖО А.Е.Көкебаев оқушылармен жасөспірімдердің суицидтік мінез құлық ерекшеліктері бойынша баяндама оқыды: Бала тәрбиесінің дұрыс жолға түсуі,оны қоршаған ортаға, әсіресе, отбасы мен ұстаздар қауымының парасаттылығына байланысты. Педагогикалық этиканы сақтай отырып, баламен сөйлесу,оған жылы қабақ таныту, жеке бас құпияларын сақтай отырып, әр мұғалім оқушының сырласы бола білу керек екендігі жайлы айтып, мектеп психологы мен бірлесе атқарылып жатқан анықтау жұмыстары жайлы айтып өтті.
Қаулы:
1. Оқушылардың мектепте және мектептен тыс ешқандай қылмыстық оқиғаларға тап болмауын қадағалап, ата-аналармен байланыс орнатылсын.
2. Қауіпсіздік ережелерін ата-аналар балаларына үнемі сынып жетекшісімен қатар түсіндіріп отырсын.
3. Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтік жағдайдың алдын-алу жұмыстары жоспарлы түрде жүргізілсін
Тыңдалды:
3-ші мәселе бойынша мектеп психологы М.Сулейменова «Кәмелетке толмағандар арасындағы суйцидтік мінез-құлықтың алдын-алу мақсатында атқарылған жұмыстары» туралы есебін айтып өтті. Өз жұмысында оқушылармен түрлі дәріс сабақтар өткізіп, сауалнама алынып, уақытылы қорытындысы шығарылып отыратындығын айтты.
Сауалнама қорытындысы бойынша-оқушыларда мазасыздық, күйзелістік, тілтабыса алмаушылық қауіпті суицидалды мінез-құлыққа апаратын сезімдер анықталмады. Оқушылардың психологиялық жағдайы қалыпты деңгейде екендігін айтып, сөзін қорытындылады.
Қаулы:
Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтік жағдайдың алдын-алу, анықтау жұмыстары үздіксіз жүргізіліп, қорытындысы шығарылып отырсын


Мектеп директоры: Г.К.Нурахметова
Хатшы: Ғ.Т.Шотамбеков

Балалар мен жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықтарының алдын алу
бойынша педагог- психологтың жұмыс жоспары
2022-2023оқу жылы

Жұмыс мақсаты: Оқушылардың психологиялық саулығын қамтамасыз ету, өмірлік дағдыларын қалыптастыру.
№ Жұмыс тақырыбы Жұмыс түрі Кіммен жүргізіледі?
Мерзімі
Жауапты адам
1 Жұмыс жоспарын жасап, бекіту Жоспар жасау 5-9сынып қыркүйек психолог

2 «Буллинг деген не?», «Қалай буллингтің алдын алуға болады?» дәріс Оқушылар,
ата-аналар қыркүйек психолог

3 «Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» Слайдтар, видеоролик
5-9сынып қыркүйек психолог
4 Тұлғалық сауалнама СБЗ СБЗ сауалнамасы 6-9 сынып қазан психолог
5 «Сен буллинг жағдайын басыңнан өткердіңбе?» сауалнама 5-9 сынып қараша психолог
6 «Буллинг мен үшін жай ғана әзіл» кеңес 5-9 сынып қараша психолог

7 Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстары Түзету сабақтары Анықталған
оқушылармен желтоқсан психолог
8 Оқушылардағы қобалжуды анықтау Спилберг-Ханин әдістемесі 9-сынып қаңтар психолог

9 «Стресс саған қалай әсер етеді?» Э.Ховард тесті 8-9сынып ақпан психолог
10 Жасөспірімдердің денсаулық және өмірлік дағдыларын қалыптастыру, аутодеструктивті мінез-құлықтарының алдын алу Түзету сабақтары Анықталған «тәуекел топ» оқушылары наурыз психолог
11 Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру, ағартушылық жұмыстарды ұйымдастыру Дәрістер, кеңестер Қажетті адамдарға сәуір психолог
12 Жүргізілген жұмыстардың есебі Есеп беру
Есеп беру мамыр психолог

Педагог-психолог М.Р.Сулейменова











2021-2022 оқу жылында педагог-психологтің кәмелетке толмағандар
арасындағы суйцидтік мінез-құлықтың алдын-алу мақсатында атқарылған
жұмыстары туралы мәлімет
2021-2022 оқу жылында кәмелетке толмағандар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықты алдын-алу мақсатында атқаратын жұмыстың жоспары жасалынып мектеп директорымен бекітілді.
Мақсаты; оқушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу. Агрессивті, мінез-құлқында ерекшеліктер пайда болған, эмоционалдық ерік жігері төмен, қарым-қатынасқа түсуі ауыр оқушыларды анықтау, алдын-алу, түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу.
Жоспар бойынша төмендегі жұмыстар жүргізілді.
Қыркүйек айында «Буллинг деген не, қалай буллингтің алдын алуға болады?» тақырыбында оқушыларға, ата-аналарға дәріс берілді. Мақсаты: Оқушыларды, ата-аналарды буллинг туралы және буллинг жағдайында неістеу керек екендігі туралы мағлұматтандыру, буллингтің алдын-аду.
Дәрісте төмендегідей тақырыптар қарастырылды:
- Буллинг деген не?
- Буллинг қандай мағынаны береді?
- Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін?
- Буллинг кімдер тарапынан болуы мүмкін?
- Кеңестер
- Буллинг жағдайында неістеу керек?
30.09.2021ж 5-9-сынып оқушыларымен «Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» тақырыбында кеңестер берілді. Мақсаты: Оқушылардың желідегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Оқушыларға кибербуллинг туралы мағлұмат беру. Кибербуллинге тап болған жағдайда неістеу керек, егер оқушының өзінің басқа біреуді кибербуллинге ұшыратқан жағдай орын алған кезде неістеу керек екендігі туралы ақпарат, кеңестер беру.
Жұмыстың барысы: Оқушыларға «Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» тақырыбында қашықтықтан слайдтар, видеороликтер, кеңестер жіберіліп, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.
Қарастырылған тақырыптар:
- Кибербуллинг дегеніміз не?
- Неліктен адамдар бұлай істейді?
- Егер сен кибербуллинге тап болсаң, не істеу керек?
- Сен өзің басқа біреуді онлайн қорласаң ше?
- Егер басқа біреу кибербуллинге ұшыраса ше?
Жұмыстың нәтижесі:
Оқушылардың желідегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Оқушыларға кибербуллинг туралы мағлұмат беру. Кибербуллинге тап болған жағдайда неістеу керек, егер оқушының өзінің басқа біреуді кибербуллинге ұшыратқан жағдай орын алған кезде неістеу керек екендігі туралы ақпарат, кеңестер беріліп, оқушылардың арасында кибербуллингтің алдын –алу мақсатында оқушыларға видеороликтер, слайдтар жіберіліп, кеңестер берілді.












28.10.2021 жылы 6 – 9 сынып оқушыларымен «Тұлғалық сауалнама СБЗ» алынды.
Мақсаты: Оқушылардың суицидке бейімділіктерін зерттеу.
Барлық қатынасқан оқушылар саны: 24
Сынып 6 7 8 9
Қатынасқан оқушы саны 6 6 4 8

Қатынасушылар саны Сауалнама қорытындысы:
6-сыныбы
Барлық оқушы саны – 6
Қатынасқаны – 6
№ Оқушының аты-жөні Ұпай саны Деңгейі
“И”
“Д”
“Н”
“О”
“И” “Д” “Н” “О” Суицидке бейімділігі
1 Рахым Данияр 11 1 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
2 Марат Гауһар 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
3 Кәрім Еркін 11 2 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
4 Ерланқызы Камила 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
5 Мұрат Мейірбек 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
6 Еркінғали Жалғас 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен

Оқушылардың суицидке бейімділіктерінің көрсеткіші


7-сынып.
Барлық оқушы саны – 6
Қатынасқаны - 6
№ Оқушының аты-жөні Ұпай саны Деңгейі
“И”
“Д”
“Н”
“О”
“И” “Д” “Н” “О” Суицидке бейімділігі
1 Боранбай Үміт 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
2 Боранбай Гүлнұр 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
3 Көкебай Ақжол 10 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
4 Мақсатқызы Назым 10 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
5 Шаяхмет Абдурахим 10 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
6 Ғалымжанқызы Айша 11 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
Оқушылардың суицидке бейімділіктерінің көрсеткіші

8-сынып.
Барлық оқушы саны – 4
Қатынасқаны – 4

№ Оқушының аты-жөні Ұпай саны Деңгейі
“И”
“Д”
“Н”
“О”
“И” “Д” “Н” “О” Суицидке бейімділігі
1 Әнуарбек Бектөре 10 2 0 18 жоғары төмен төмен жоғары төмен
2 Сауытбай Еркежан 10 0 0 19 жоғары төмен төмен жоғары төмен
3 Самадияр Айқын 9 5 0 17 жоғары төмен төмен жоғары төмен
4 Халықова Аружан 9 1 0 19 жоғары төмен төмен жоғары төмен

Оқушылардың суицидке бейімділіктерінің көрсеткіші

9-сынып.
Барлық оқушы саны – 8 Қатынасқаны – 8
№ Оқушының аты-жөні Ұпай саны Деңгейі
“И”
“Д”
“Н”
“О”
“И” “Д” “Н” “О” Суицидке бейімділігі
1 Ебділман Мағжан 8 1 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
2 Қапас Жібек 8 1 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
3 Мақсатқызы Назерке 11 0 0 19 жоғары төмен төмен жоғары төмен
4 Мұхтар Альмира 9 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
5 Мұхтар Әділет 9 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
6 Рахым Мирас 11 1 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
7 Тоқтахмет Нұргүл 10 0 0 21 жоғары төмен төмен жоғары төмен
8 Шәкен Балнұр 9 0 0 19 жоғары төмен төмен жоғары төмен
Оқушылардың суицидке бейімділіктерінің көрсеткіші

Қорытынды: 28.10.2022 жылы 6-9 сынып оқушыларынан СБЗ тұлғалық сауалнамасы алынды. Мақсаты: Оқушылардың суицидке бейімділіктерін анықтау. Зерттелушілердің 100%-ыныңда суицидке бейімділіктері төмен деңгейде. Суйцидке бейім оқушылар анықталмады. “И” шкаласы бойынша оқушылардың көпшілігі 8-10 ұпай жинап, шынайылығының жоғарғы деңгейін көрсетті, “Д” – күйзелістік шкаласы бойынша 0-4 ұпайлар жинап, оқушыларда күйзелістің төмен деңгейін көрсетті. “Н” – невротизациялықтың шкаласы бойынша оқушылар 0-1 ұпай жинап, оқушыларда эмоциялық тұрақсыздық, мазасыздық сезімдері, невротикалық белгілер анықталмады. “О” – тез тіл табысып кетушіліктің шкаласы бойынша оқушылар 17 – 21 ұпай жинап, тез тіл табысып кетушіліктің жоғарғы деңгейін көрсетті. Сауалнама қорытындысы бойынша - оқушыларда мазасыздық, күйзелістік, тілтабыса алмаушылық қауіпті суицидалды мінез-құлыққа апаратын сезімдер анықталмады. Оқушылардың психологиялық жағдайы қалыпты деңгейде.































08.11.2021 жылы 5-9-сыныптар «Сен буллинг жағдайын басыңнан өткердің бе?» тақырыбында сауалнама алынды.
Мақсаты: буллинг жағдайына ұшыраған және өзі біреуге қысым көрсетіп жүрген тәрбиеленушілерді анықтау, буллинг жағдайында не істеу керектігі туралы бағыт –бағдар беру.
Жұмыстың нәтижесі:
5-9 сынып оқушыларынан - буллинг жағдайына ұшыраған және өзі біреуге қысым көрсетіп жүрген тәрбиеленушілерді анықтау, буллинг жағдайында не істеу керектігі туралы бағыт –бағдар беру мақсатында сауалнама алынды.

Сауалнама қорытындысының көрсеткіші:
1.Буллинг туралы білесізбе?
а) білемін

2. Сен буллинг (қорқыту, кемсіту, қорлау) жағдайына ұшырадыңба?
б) жоқ

3.Буллинг жағдайына ұшырасаң кімдер тарапынан?
д) ондай жағдай орын алмады









4. Ондай жағдайда не істеу керек?
а) қажетті мамандарға айтамын в) ата-анама айтамын


5.Сенің өзің біреуге қысым көрсетіп, мазалап, қорлап жүрген жоқсыңба?
а) жоқ

Қорытынды: Зерттелушілердің буллинг туралы мағлұматтары бар, буллинг жағдайына ұшырамаған, ондай жағдайлар орын алмағандығын көрсетіп отыр, буллинг жағдайы кезінде қажетті мамандарға, ата-аналарына айтатындықтарын көрсетіп отыр. Оқушылар өздері тарапынан ешкімге қысым көрсетіп, мазалап, қорлап жүрмегендіктері анықталды. Жалпы оқушылардың буллинг жағдайы туралы толық мағлұматтары бар, ондай жағдай орын алған жағдайда не істеу қажет екендігі туралы біледі.




















Қараша айында 5-9 сынып оқушыларына «Буллинг мен үшін әлде жай ғана әзіл» тақырыбында кеңес берілді. Кеңесте қарастырылған тақырыптар:
- Буллинг кімдер тарапынан болуы мүмкін?
- Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек?
- Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше?
- Әдетте біреуді қорлап жүрген адам:
- Сенім телефондарына қоңырау шалуды ұмытпа

18.01.2022 жылы 9-сынып оқушыларымен Спилбергер-Ханиннің әдістемесі жүргізілді.
Мақсаты: Ситуациялық қобалжудың деңгейін анықтау.
Зерттелушілер саны: 9 – 8 БА
Жұмыстың барысы: Оқушыларға сауалнама жауап парақтары таратылып, таңдаған жауаптарды белгілеу сұралды.

Жүргізілген жұмыстың қорытындысы:
9-сыныбы



Қорытынды: Оқушылармен ситуациялық қобалжудың деңгейін анықтау мақсатында Спилбергер-Ханиннің әдістемесі жүргізілді. 9–сынып бойынша оқушылардан ситуациялық қобалжуы басым және жоғары деңгейдегі қобалжу анықталмады. Оқушылардың қобалжуы орташа және төмен деңгейде, оқушылардың іс-әрекет белсенділіктері жоғары және мінезқұлық ерекшеліктеріне қарай көбінесе қобалжулары орташа деңгейді көрсетті.



07-08.02.2022 жылы 8 – сынып оқушыларынан «Стресс саған қалай әсер етеді?» Э.Ховард тесті алынды.
Мақсаты:Оқушылардың стреске берілгіштігінің деңгейін анықтау.
Зерттелушілер саны: 4
Жұмыстың барысы: Оқушыларға сауалнама жауап парақтары таратылып, таңдаған жауаптарды белгілеу сұралды.
Жүргізілген жұмыстың нәтижесі:

№ Аты-жөні Ұпай саны
Қорытынды
1 Әнуарбек Бектөре 25 Стреске берілгіштігі төмен
2 Сауытбай Еркежан 23 Стреске берілгіштігі төмен
3 Самадияр Айқын 25 Стреске берілгіштігі төмен
4 Халықова Аружан 24 Стреске берілгіштігі төмен


Оқушылардың стреске берілгіштігінің көрсеткіші



Қорытынды: Оқушылармен стреске берілгіштігінің деңгейін анықтау мақсатында Э.Ховард тесті алынды. 8 –сынып бойынша стреске жиі және орта деңгейде ұшырайтын оқушылар анықталмады. Оқушылардың стреске берілгіштігі төмен деңгейді көрсетті.

14.02.2022 жылы 7 – сынып оқушыларынан «Стресс саған қалай әсер етеді?» Э.Ховард тесті алынды.
Мақсаты: Оқушылардың стреске берілгіштігінің деңгейін анықтау.
Зерттелушілер саны: 6.
Жұмыстың барысы: Оқушыларға сауалнама жауап парақтары таратылып, таңдаған жауаптарды белгілеу сұралды.
Жүргізілген жұмыстың нәтижесі:

№ Аты-жөні Ұпай саны
Қорытынды
1 Боранбай Үміт 18 Стреске берілгіштігі төмен
2 Боранбай Гүлнұр 19 Стреске берілгіштігі төмен
3 Көкебай Ақжол 22 Стреске берілгіштігі төмен
4 Мақсатқызы Назым 24 Стреске берілгіштігі төмен
5 Шаяхмет Абдурахим 25 Стреске берілгіштігі төмен
6 Ғалымжанқызы Айша 16 Стреске берілгіштігі төмен

Оқушылардың стреске берілгіштігінің көрсеткіші


Қорытынды: Оқушылармен стреске берілгіштігінің деңгейін анықтау мақсатында Э.Ховард тесті алынды. 6-9–сыныптар бойынша стреске жиі және орта деңгейде ұшырайтын оқушылар анықталмады. Оқушылардың стреске берілгіштігі төмен деңгейді көрсетті.

Психолог М.Р.Сулейменова
ТЖО А.Е.Көк
ебаев