МАД 2022-2023 жылдық талдауы » Қарлығаш негізгі мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарлығаш негізгі мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
19
июнь
2023

МАД 2022-2023 жылдық талдауы







«Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«Қарлығаш негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мектепалды даярлық сыныбының білім беру қызметінің өзін-өзі бағалауы туралы қорытындысы



























Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:

1) Мекеменің атауы: Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Қарлығаш негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

2) Пайдалануға берілген жылы: 1 қыркүйек 1968 жылы ашылған, 1 қабатты, 2 корпустан тұрады. Мектептің сыйымдылығы 80 орын.

мектепте МАД кабинеті - 30,2 ш. м., 

3) Білім беру ұйымының орналасқан жері: Жетісу облысы, Алакөл ауданы, Екпінді ауылдық округі, Қарлығаш ауылы, Әнуар Әлімжанов көшесі, №19 үй.

4) Заңды тұлғаның байланыс деректері: телефондар – 8(7283)749247, 87021646092, электронды поштасы - m_karlygash68@mail.ru, мектеп сайты karlygash.alakol.edu.kz

5) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Алакөл аудандық білім, дене шынықтыру және спорт бөлімінің 31.08.2011 жылғы №22-1 бұйрығына сәйкес НУРАХМЕТОВА ГУЛЖАНАР КУМАРГАЛИЕВНА «Қарлығаш негізгі мектебі» мемлекеттік мекемесінің директоры болып тағайындылды. «Жетісу облысының коммуналдық меншігінің кейбір мәселелері туралы» Жетісу облысы әкімдігінің 2022 жылғы 22 тамыздағы №25 қаулысына, «Жетісу облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы 31 тамыздағы №16-н бұйрығына сәйкес НУРАХМЕТОВА ГУЛЖАНАР КУМАРГАЛИЕВНА 2022 жылдың 01 қыркүйегінен бастап «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Қарлығаш негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры лауазымына тағайындалды.

6) Рұқсат беру құжаттары: Санитарлық-эпидемиологиялық ұйғарым №192 2010ж. 29.10. Қарлығаш орталау мектебі санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен нормалары сәйкес. 

7) Лицензия 15008933 на занятие медицинской деятельностью от 15.05.2015 года включает амбулаторно-поликлиническую помощь детскому населению по специальностям, первичную медико-санитарную помощь, доврачевную.

8) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі Алматы облысының төтенше жағдайлар департаменті Ақсу ауданының төтенше жағдайлар бөлімі, 05.08.2022.ж. №80 тексеру тағайындалу туралы Акт бойынша Бұзушылықтар анықталмады.

9) 2022 жылы 15 қараша айында KZ06RVK00041604 мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны немесе тоқтатылғаны туралы хабарлама; 19.02.2021 жылғы №KZ18LAA00024321 білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензия. Лицензияланатын қызмет түрінің кіші түрлері – Бастауыш білім беру және Негізгі орта білім беру.

10) Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары: Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтамасы Жетісу облысы Әділет департаменті Ақсу ауданаралық әділет басқармасы 2022 жылы 29 Қыркүйек берілген БСН 990840002495 №190-1907-14-ҚММ (куәлік алғашқы тіркелген күні 1999 жылы 04 тамыз) және Жетісу облысы білім басқармасның 2022 жылғы 31 тамыз айында №16-н Бұйрығымен бекітілген мектеп Жарғысы.


















2. Кадрлық құрамға талдау. 2022-2023 оқу жылдарында: Мектепалды даярлық сыныбында жетекшілік ететін педагог-Курманбаева Нургул Калиевна. Білімі: ТжҚББ.Талдықорған  "Білім гуманитарлық-техникалық"колледж   28.06.2014ж ТКБ 0629194 ; Мамандығы: 0101000 Мектепке дейінгі тәрбие және оқытубіліктілік санаты: ІІ санат, 19.04.2017ж, №74 бұйрықпен тағайындалған. 2022 жылы ҰБТ кезінде шекті балл жинай алмағандықтан, ІІ санатынан педагог санатына төмендетілді. Біліктілік арттыру курсынан өтуі туралы мәлімет: 

Тақырыптың атауы

Оқыған орны мен кезеңі

Оқыған ұйымның атауы

Сағаттар саны және жұмыс өтілі

Аяқталу нысаны

3

4

5

6

7

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту

Алматы облысы, 20.06-30.06.2022

"Өрлеу"БАҰО АҚ филалы Алматы облысы бойынша Кәсіби даму институтында

72 сағат

Сертификат, Тіркеу нөмері  № 0491368

Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу KUNDELIK.KZ ҚР жалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін

Алматы қаласы, қашықтықтан, 12.08.2022

"Күнделік" ЖШС

72 сағат

Сертификат, Тіркеу нөмері  №25562

Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту 

Алматы қаласы, қашықтықтан, 15.09.2021

"Өрлеу" БАҰО" АҚ 


Сертификат, Тіркеу нөмері № 062625

Балалардың мектепалды даярлығы бойынша мектепке дейінгі ұйым педагогтердің біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы

Талдықорған қаласы 06.08.2019

Педагогикалық шеберлік орталығы Талдықорған қ.филиалы

120 сағат

Сертификат, Тіркеу нөмері     №МД000369

3. Тәрбиеленушілер контингенті. 


Тәрбиеленушілер контингентінің құрылымы 2022-2023 оқу жылы


Р/с№

Тегі

Аты 

Әкесінің аты

Туған күні, айы, жылы

Топтың атауы

Жас кезеңдері

Жас топтары

1

2

3

4

5

6

1

Ержан

Айару

Айдосқызы

29.04.2017

МАД "А"

5-жастан бастап

Мектепалды даярлық сыныбы

2

Ерланқызы

Бегім


16.08.2017

МАД "А"

5-жастан бастап

Мектепалды даярлық сыныбы

3

Ерқасым

Данияр

Русланұлы

16.09.2016

МАД "А"

5-жастан бастап

Мектепалды даярлық сыныбы

4

Қали

Айзере

Нұрболқызы

06.10.2016

МАД "А"

5-жастан бастап

Мектепалды даярлық сыныбы

5

Қали

Санжар

Нұрболатұлы

19.11.2016

МАД "А"

5-жастан бастап

Мектепалды даярлық сыныбы


Мектепалды даярлық сыныбына тәрбиеленушілердің қозғалысы туралы: 

2022-2023 оқу жылында қабылданған тәрбиеленушілер саны-5 бала. Келген тәрбиеленушілер жоқ. Кеткен тәрбиеленушілер саны- 3 бала. 

Тәрбиеленушіні 1-сыныпқа қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру бойынша талаптарды сақтау 

Мектепке дейінгі ұйым қызметі екі кезеңге бөлінеді: 2022-2023 оқу жылында 35 оқу аптасы, 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін – Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру кезеңі. 2020-2023 оқу жылдары 1 маусымнан 31 тамызға дейін – жазғы сауықтыру кезеңі. Жазғы сауықтыру кезеңіндегі жұмыс балаларды сауықтыруға, шынықтыруға, дене дамуына және өтілген бағдарлама материалын бекітуге бағытталады. Балаларды жазғы кезеңде сауықтыру жүйесі қамтиды: -дене-сауықтыру жұмысы (спорттық және қимылды ойындар, таңертеңгі гимнастика, сергіту сәттері, музыкалық-ырғақтық қимылдар, дербес қимыл белсенділігі, ұсақ моториканы дамыту ойындары, тыныс алу жаттығулары, көзге арналған гимнастика және т.б.); - тиімді тамақтануды ұйымдастыру; - шынықтыру (күннің көзіне қыздырыну, серуендер, жорықтар, жарыстар және т.б.). Мектепке дейінгі ұйымда жаз кезеңі шығармашылық, сауықтыру мен қарым-қатынас, ойындар, сауық-кештер, бірлескен және жеке еңбек, тәжірибелік-эксперименттік әрекет түрлерін қамтиды.


4. Оқу-әдістемелік жұмыс. Тәрбие және оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына өлшемшарттар: 

 оқу жұмыс жоспарлары мен ұйымдастырылған қызметтің Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының (бұдан әрі – ҮОЖ) талаптарына сәйкестігі;

2022-2023 оқу жылы тәрбиелеу-білім беру қызметі төмендегі нормативтік-құқық актілерге сәйкес асырылады: 

1) «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына;

2) «Тиісті үлгідегі және түрдегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейiнгi ұйымдар қызметiнiң үлгілік қағидаларына; 

3) «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына; 

4) «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына; 

2022-2023 оқу жылы мектепалды даярлық сыныпта (5-жастан бастап) 5 бала тәрбиеленді.

2022-2023 оқу жылына арналған мектепалды даярлық сыныпта «Дене шынықтыру» ұйымдастырылған іс-әрекеті – 3 сағат «Сөйлеуді дамыту» - 2; «Көркем әдебиет» - 2, «Сауат ашу негіздері» - 3 сағат, «Қазақ тілі» - 2; «Математика негіздері» - 3 сағат, «Құрастыру» - 1, «Сурет салу» - 1, «Мүсіндеу» - 1, «Жапсыру» - 1, «Музыка» - 2 сағат құрады; «Әлеумет» білім беру салаласы бойынша «Өзін-өзі тану» - 1 сағат, «Қоршаған ортамен танысу» - 2. 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы – 20-25 минуттан аспады.

Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген; Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени- әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

 білім беру қызметін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі – МДТО үлгілік оқу бағдарламасы) және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес іске асыру;

Мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық» білім беру саласында белсенді қимыл әрекет дағдылары мен денелік өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру және дамыту, балаларды салауатты өмір салты негіздеріне баулу болып табылады. Тәрбие мен оқу процесі келесі міндеттерге сәйкес жүзеге асырылды: балалар денсаулығын нығайту, ағзаларын шынықтыру, балалардың денелік сапа көрсеткіштерін дамыту, күнделікті қимыл іс-әрекетіне деген қажеттілікті қалыптастыра отырып, дербес қимыл белсенділігін дамыту, балалардың қимыл-қозғалыс дағдылары арқылы шығармашылық қабілеттері мен сыни ойлауын дамытуға мүмкіндік беру, тұрмыста, көшеде, табиғат жағдайларында өзін-өзі ұстай білудің қауіпсіз дағдылары мен қиын жағдаяттарда ересектерден көмек сұрау біліктерін қалыптастыру. 

"Қатынас" білім беру саласы. Мақсаты айналасындағы адамдармен бірлесе әрекет ету және байланысқа түсу біліктерін қалыптастыру, қарым-қатынас жағдаяттарын ажырату, өз мінез-құлқын дұрыс және сәйкесінше ұстау болып табылады. "Қатынас" білім беру саласында келесі сабақ түрлері арқылы жүзеге асырылды: сөйлеуді дамыту; көркем әдебиет; сауат ашу негіздері; орыс тілі (қазақ тілінде оқытылатын топтарда); ағылшын тілі; драма. 

"Таным" білім беру саласының мақсаты: танымдық-зерттеу әрекеттері үшін жағдай жасау болып табылады. "Таным" білім беру саласында келесі сабақ түрлері оқу жоспарына енгізілді: қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру; құрастыру; жаратылыстану. "Шығармашылық" білім беру саласының мақсаты: мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық қабілеттердің, ойлау мен қиялдың қалыптасуына, эстетикалық талғамы мен эмоционалды-сезімдік саласының, өзінің ішкі жан дүниесін көркемдік формада жеткізе білуге деген ұмтылысын дамытуға, өнер құралдарымен тәрбиелеуге және музыкалық-көркемдік әрекет тәсілдері мен ойын арқылы өнер әлеміне баулуға жағдай жасау болып табылады. "Шығармашылық" білім беру саласы бойынша келесі сабақтар өтті: сурет салу, мүсіндеу, аппликация, музыка. 

"Әлеумет" білім беру саласын жүзеге асырудың мақсаты әлеуметтік ортаға бейімделу біліктерін қалыптастыру, кез келген ортада еркін бірлесе әрекет ету, өз Отанына сүйіспеншілік таныту, адамгершілік-рухани білім негіздерін дамыту болып табылады. "Әлеумет" білім беру саласында келесі сабақ түрлері ұсынылды: өзін-өзі тану, қоршаған ортамен таныстыру, экология негіздері. 

2022-2023 оқу жылында үлгілік оқу бағдарламасында өзгерістер: Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді. Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыка тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа музыкалық іс-әрекетке уақыт бөлінеді.

2022-2023 оқу жылында 09.09.2022 № 394 бұйрығы 3-қосымшаға сәйкес оқу жұмыс жоспары құрылды. Вариативті компонентке сағаттар бөлінбеген. 

 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29329 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын (бұдан әрі-Үлгілік қағидалар) сақтау;

Мектепке дейінгі ұйым қызметі екі кезеңге бөлінеді: Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру кезеңі. 2022-2023 оқу жылында 35 оқу аптасы, 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін – Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру кезеңі. 2022-2023 оқу жылдары 1 маусымнан 31 тамызға дейін – жазғы сауықтыру кезеңі. Жазғы сауықтыру кезеңіндегі жұмыс балаларды сауықтыруға, шынықтыруға, дене дамуына және өтілген бағдарлама материалын бекітуге бағытталады. Балаларды жазғы кезеңде сауықтыру жүйесі қамтиды: 

-дене-сауықтыру жұмысы (спорттық және қимылды ойындар, таңертеңгі гимнастика, сергіту сәттері, музыкалық-ырғақтық қимылдар, дербес қимыл белсенділігі, ұсақ моториканы дамыту ойындары, тыныс алу жаттығулары, көзге арналған гимнастика және т.б.); 

- тиімді тамақтануды ұйымдастыру; 

- шынықтыру (күннің көзіне қыздырыну, серуендер, жорықтар, жарыстар және т.б.). Мектепке дейінгі ұйымда жаз кезеңі шығармашылық, сауықтыру мен қарым-қатынас, ойындар, сауық-кештер, бірлескен және жеке еңбек, тәжірибелік-эксперименттік әрекет түрлерін қамтиды.

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

 МДТО ҮОЖ белгіленген тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарға сәйкестігі және сақталуы.

2022-2023 оқу жылында мектеп алды даярдық МАД сыныпта жылдық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі – 700 сағат: оның ішінде «Дене шынықтыру» - 105 сағат; «Сөйлеуді дамыту» - 70 сағат, «Көркем әдебиет» - 70 сағат, «Қазақ тілі» - 70 сағат, «Сауат ашу негіздері»- 105 сағат, «Математика негіздері» - 105 сағат, «Қоршаған ортамен танысу» - 70 сағат, «Сурет салу, Мүсіндеу, Жапсыру, Құрастыру» - 35 сағат, «Музыка» - 70 сағат


5. Оқу-материалдық активтер. 

Мектепалды даярлық сыныбы Қарлығаш негізгі орта мектебінің екінші ғимаратында орналасқан. Ғимарат типі- бейімделген, 1986 жылы салынған. Мектептің жобалық қуаты-80 орын. Оқу кабинеті-1, өлшемі-32 шаршы метр. Жабдықтармен және жиһаздармен қамтамасыз етілуі:

2022-2023 оқу жылында оқу-көрнекі құралдарға арналған шкаф, сынып тақтасы, мұғалім үстелі, мультимедиялық тақта, теледидар, әліпби, киім ілетін шкаф, бейнебақылау камерасы, қазақтың ұлттық ою-өрнек плакаттары, ертегілер мен өлеңдер жинақтары, 10-ға дейінгі есептегіш, санау материалдары, балалардың сөйлеуін дамытуға арналған сюжеттік суреттер, қоқыс себеті, демонстрациялық геометриялық фигуралар жиынтығы, ермексаздан мүсіндеуге арналған жиынтық, қағаз және картонмен жұмыс істеуге арналған жиынтық, жиһаз ойыншығы, ыдыстар ойыншығы, көлік ойыншығы, металл бөлшектері бар конструктор, пазлдар, жол қозғалысының ережелері бойынша керек жарақтар жиынтығы 1 данадан бар. Сондай-ақ, жұмсақ ойыншықтар, саусаққа киетін қуыршақтар, 5 данадан, үстелдер 4 дана, оқушы орындықтары 8 дана бар. 

Жабдықтар мен жиһаздарда 2020 жыл мен 2023 жылға дейін өзгеріс болмады. 

6. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры. Мектепалды даярлық сыныбына 2022-2023 оқу жылында қазақ тілінде 5 экземпляр кітап бар.

7. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау.

 баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектепалды жастағы тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы;

Мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейі балалардың Үлгілік бағдарламаның білім беру салаларының мазмұнын игеру барысында қалыптасатын дағдыларға сәйкес анықталады және балалардың даму индикаторларына сәйкес өлшенеді

Оқу жылы бойынша тәрбиеленушілердің мониторинг нәтижелерінің бақылау парақтары берілген, баламен жұмыс жүргізген жеке даму картасы бар. Мониторингтің нәтижелерін бақылау парақтарында берілген, баланың жеке даму картасы толық толтырылған

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жанатырған мазмұны: ұқсас тақырыптар негізінде құрастырылған перспективалық жоспар, апталық циклограмма, балалардың біліктерімен дағдыларының даму деігейін бақылау үшін индикаторлар жүйесін енгізу арқылы іске асырылады. Білім беру қызметін тиімді ұйымдастыру үшін АКТ-ны қолдану арқылы көрнекілік, сөздік, практикалық, дәстүрлі әдістер мен тәсілдер кеңінен қолданылады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп, оларды жан-жақты дамытуға әлеуметтік дағдыларымен өзін-өзі үйрету дағдыларын дамытуға бағытталған   «Денсаулық», «Қатынас», «Шығармашылық», «Таным», «Әлеумет» білім беру салалары мазмұнын кіріктіру қамтамасыз етеді. Тәрбиешілер ұқсас тақырыптарды таңдау барысында аймақтық ерекшеліктерді балалардың жастарын, тәрбиешінің тақырыптық бағытын ескере отырып шығармашылық құзіреттілік танытады. Перспективалық жоспарға сәйкес әрбір аптаға балалардың өтпелі тақырыптарды жан-жақты зерттеуіне бағдарланған, әлеуметтік дағдыларымен өз бетінше үйрету дағдыларын дамытуға бағытталған циклограмма құрылады. Циклограммада Санитариялық қағидалар талаптарына сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, әрбір күн тәртібі сәтінің міндеттері, мазмұны және ұзақтығы  анықталады. Балалардың өз бетінше шешім қабылдау үшін жағдайлар жасау,балаларға ойлануға, зерттеуге, белгілерді санауға және оларға бағдарлануға мүмкіндік беріледі. Серуенді, таңертеңгі гимнастика, ойындарды (дамытушы, сюжеттік-рөлдік, қимылды және т.б.) ұйымдастыру үшін картотекаларды қолдану арқылы жоспарлайды. 

Тәрбиеленушілерді дамыту үшін ұйымдастырылған оқу қызметінде саралау әдістері, бақылау түрлері, кері байланыс, рефлексия орнату үшін, ашық-жабық сұрақтар, ойын түрлерінің әдіс-тәсілдері тиімді болады және оны жүзеге асыру мақсатында бір аптаға жоспарланған циклограмманы басшылыққа аламыз. Тәжірибенің ұтымды жақтары ең басты баланы танып дамытуға, алдына нақты мақсат қойып, ойын түрлерін қолданғанда ғана жүзеге  асырылады.



2022-2023 оқу жылы


Топ атаулары

Бастапқы

Аралық

Қорытынды

1

МАД


І деңгей -0 бала 0%

ІІ деңгей -2 бала 100%

ІІІ деңгей -0 бала 0%

І деңгей -0 бала 0%

ІІ деңгей -2 бала 100%

ІІІ деңгей -0 бала 0%

І деңгей -0 бала 0%

ІІ деңгей -0 бала 100%

ІІІ деңгей -2 бала 0%


тәрбиеленушілердің даму мониторингісінің (бастапқы) болуы және нәтижелерін талдау;

Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына жүргізілген 2022-2023 оқу жылдарындағы бастапқы мониторингі бойынша салыстырмалы талдау жасалды:

Мектепке дейінгі білім беруде сапалы қызметті қамтамасыз етуде мектепке дейінгі жастағы балалардың біліктері мен дағдылардың маңызы зор. Мониторинг баланың біліктері мен дағдыларының даму динамикасын оның түзетуді қажет ететін ерекшеліктерін ашуға өзара әрекет ету тәсілдерін өзгертуге педагог тарапынан қамқорлықпен көңіл бөлуді ықпал ететін арнайы ұйымдастырылған жүйелі бақылау ретінде қарастырылады. Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жоспарлауға, мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік береді. Мониторинг нәтижелерін алуда-балаларды бақылау, әңгімелесу, бала әрекетінің өнімдерін талдау, диагностика жағдаяттар арқылы жасалды. 



2022-2023 оқу жылындағы Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша бастапқы даму мониторингінің нәтижелері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Танымдық-зияткерлік дағдыларды дамыту

Шығармашылық дағды, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

Аралық бақылау

Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Танымдық-зияткерлік дағдыларды дамыту

Шығармашылық дағды, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%





                                                         Қорытынды бақылау

Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Танымдық-зияткерлік дағдыларды дамыту

Шығармашылық дағды, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0


2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0

0

2

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%

0%

0%

100%





 үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингілеу нәтижелерінің (қорытынды) болуы және талдау;

Тәрбиеленушілердің жеке даму картасы жасалған.

Жыл бойы оқушыларым бірнеше байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болды:

1.  «Пони» халықаралық  байқауында  III дәрежелі дипломмен марапатталды. 

2. Аудандық «Мен зерттеушімін» атты байқауына қатысып Ержан Айару 3 орын алды.

Сыныпта төмен деңгейді көрсетіп отырған оқушы жоқ. 


Похожие публикации:

29 март 2023 ХАБАРЛАНДЫРУ
12 декабрь 2022 Аят Серікгүл