Педагог-психологтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Педагог-психологтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Психологиялық қызмет көрсетудің мақсаты
Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіндегі қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызмет көрсетудің міндеттері
- Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
- Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
- Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру;
- Психологиялық қызмет психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағытта жүзеге асырылады;
- Білім алушылармен, ата-аналармен (заңды өкілдіктермен) және педагогтармен психодиагностикалық, консултациялық, ағартушылық-профилиактикалық, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік жұмыстардың нысанын және әдісін таңдайды;
- Барлық оқу кезеңінде білім алушының, тәрбиеленушінің жеке-психологиялық ерекшелектерінің психологиялық диагностикасын жоспарлайды;оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша құжаттамалармен, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың жеке істерімен танысу;
- Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналар (заңды өкілдіктер) арасында психологиялық мәдениетті қалыптастыру;
- Жоғары оқу орындарының психология кафедраларымен және тәжірибелі психологтар қауымдастықтарымен байланысты қолдайды;
- Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайдағы педагогтарға, білім алушыларға, тәрбиеленушілерге психологиялық көмек және қолдау көрсетуді жүзеге асыру;
- Білім беру ұйымдарының әлеуметтік саласын үйлестіруді қалыптастыру және әлеуметтік бейімсіздіктің туындауының алдын алу бойынша жұмыстарды жүзеге асыру;
- Психологиялық қызметтің жұмысын жақсарту мәселесі бойынша білім беру органдарына ұсыныс білдіру ;
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | |||||||
І. Диагностикалау | |||||||||||||
1 | Керн Иерасик «Мектепке дайындық деңгейі бағдары» | 1-сынып оқушыларының мектепке, оқуға дайындық таным деңгейін зерделеу | 1 сын- 3 апта | Қыркүйек | Анықтама | ||||||||
2 | Менің сыныбым | Оқу поз анықтау | 5 сынып | Қыркүйек | Анықтама | ||||||||
3 | 5 сыныптағы псих көңіл күй | 5 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |||||||||
4 | Баспалдақ әдістемесі | Өзіндік бағаны анықтау | МАД | қазан | Анықтама | ||||||||
5 | «Градусник» оқу пәндерге көзқарасын анықтау | әдістеме | 5 сынып | Қазан | Анықтама | ||||||||
6 | Кәсіби бағыт | Сауалнамасы | 9 сынып | Қазан | Анықтама | ||||||||
7 | Сыныптағы психологиялық ахуал | Сауалнама | 5-9 сынып | Қазан | Анықтама | ||||||||
8 | Гуткина әдістемесі | Проективті тест | МАД | Қараша | Анықтама | ||||||||
9 | Жануарлар мектебі | Проективті әдістеме | 1 сынып | Қараша | Анықтама | ||||||||
10 | Оқу мотивациясын зерттеу | Гинзбург әдістемесі | 1 сынып | Қараша | Анықтама | ||||||||
11 | Дарындылық диагностикасы | Савенков тесті | 4 сынып | Қараша | Анықтама | ||||||||
12 | Бастауыш сыны оқушыларының танымдық даму деңгейін анықтау | тест | 2-4 сынып | Қараша | Анықтама | ||||||||
13 | «Кактус | Проективті тест | (2-3,4) | Қараша | Анықтама | ||||||||
14 | «Өмірде жоқ жануар» | Проективті тест | 4 сынып | Қараша | Анықтама | ||||||||
15 | Ақыл-ой дамуын диагностикалау | Штур | 9- сынып | Желтоқсан | Анықтама | ||||||||
16 | Социометрия зәулім сарай | Проективті тест | 2-4 сынып | Қантар | Анықтама | ||||||||
17 | Стресске бейімділігіңіз қандай? | Ховард тесті | 9 сынып | Қантар | Анықтама | ||||||||
18 | Буллинг туралы | Сауалнама | Қантар | Анықтама | |||||||||
19 | Лусканова оқу мотивация | Сауалнама | 2-4 сынып | Ақпан | Анықтама | ||||||||
20 | Құқықбұзушылық туралы | Сауалнама | 7-9 | Ақпан | Анықтама | ||||||||
21 | Мектепшілік қобалжуды диагностикалау : «Көңілді-көңілсіз» М.Н.Ильин әдістеме | Тест | 0-1 сынып | Наурыз | Анықтама | ||||||||
22 | Айзенк сауалнамасы | Сауалнама | 8-9 | Наурыз | Анықтама | ||||||||
23 | Кәсіби бағыт | Сауалнама,тесттер | 9 сынып | Қазан-ақпан | Анықтама | ||||||||
24 | Өмірдегі жағдайлар әсері қандай | сауалнама | 9- сынып | Сәуір | Анықтама | ||||||||
25 | Жас мамандармен диагностика | сауалнама | Жас мамандар | Қазан | Анықтама | ||||||||
26 | Ұжымның психологиялық ахуалы | сауалнама | Ұжым | Ақпан | Анықтама | ||||||||
27 | Педагогтардың агрессия денгейін анықтау | Ассингер тесті | мұғалімдер | Қазан | Анықтама | ||||||||
28 | «Өз баламды жақсы білемін бе?» | сауалнама | 1-9 сынып ата-аналары | Қараша | Анықтама | ||||||||
29 | 1,5 сынып ата аналарына «Балаңыздың бейімделуі қандай?» | сауалнама | 1,5 сынып ата аналары | Қазан | Анықтама | ||||||||
30 | МАД,4 сынып ата аналарына сауалнама | сауалнама | Ата-аналар | Сәуір | Анықтама | ||||||||
31 | МАДтоптарымен диагностика | Проективті тесттер | МАД тобы | Қараша,сәуір | Анықтама | ||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||
сауалнама | 5 сынып | психолог | анықтама | ||||||||||
32 | 1,5 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары | Түзету-дамыту сабақтары | оқушылар | Қазан-ақпан | Анықтама | ||||||||
33 | Диагностика қорытынды бойынша оқушылармен жеке түзету-дамыту жұмысы | Түзету -дамыту жұмысы | 1-7 сыныптар | Уақытында | Анықтама | ||||||||
34 | Сұраныс бойынша жеке дара түзету – танымдылық аймағы, мазасыздануы, қобалжуы, күйзелісі, үрей, агрессивтілігі, қарым – қатынас қиындығы, тұлғалық өсуін түзету дамыту жаттығулары.) | Түзету -дамыту жаттығулары | 1-9 сынып | Уақытында | Анықтама | ||||||||
35 | 9 сынып оқушыларымен топтық сабақтар «Емтиханға дайындық» | Топтық сабақ | 9 сынып | Қыркүйек-мамыр | Анықтама | ||||||||
36 | Білімінде олқылықтары бар оқушылармен жеке, топтық жұмыстар | Топтық жұмыс. | 1-9 сынып | Қыркүйек-мамыр | Анықтама | ||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||
37 | Дәріс: «Жасөспірімдердің психологиялық денсаулығы Ата-аналар кеңес» Буллинг кибербуллинг | Ата-ана, педагогтердің білімін толықтыру/ жадынама | Қазан | Анықтама | |||||||||
38 | Ерте жүктілік салдары | таныстырылым | Қыздармен жұмыс | Қыркұйек | |||||||||
39 | Таныстырылым 1-сынып оқушыларын мектепке бейімделудің психологиялық аспектілері ата-анаға көмек», «Бастауыштан орта буынға бейімделуде ата-анаға кеңес», | 1,5 сынып ата аналары | Қазан | Анықтама | |||||||||
40 | Оқу тәрбие үрдісіндегі педагог беделі | таныстырылым | Пед ұжым | Тамыз | |||||||||
41 | Армандар орындалады | Психологиялық акция | 5-9 сынып | Қараша | Анықтама | ||||||||
42 | Қыздармен жүмыс | дәріс | 7-9 сынып | Қараша | |||||||||
43 | Зиянды әдеттердің жасөспірім денсаулығына әсері | Психологиялық іс шара | 7-9 сынып | Қантар | |||||||||
44 | Мектеп оқушыларының жас ерекшелік типологиясы | Пед.оқу | Пед ұжым | Қантар | |||||||||
45 | Баланың психологиялық саулығы—отбасынң басты байлығы | Ата анамен жиналыс | 6-9 сынып | Ақпан | хаттама | ||||||||
46 | Балалар ұрлығының себебі неде? | Шағын дәріс | жиналыс | Ақпан | Анықтама | ||||||||
47 | 9- сынып оқушыларына арналған сабақтар | Топтық сабақтар | 9- сынып | Қараша-ақпан | Анықтама | ||||||||
48 | Емтиханға психологиялық дайындық сабақтары Психологиялық денсаулығым туралы сөйлесейік | Психологиялық сабақтар | 9 сынып | Қыркүйек-мамыр | Анықтама | ||||||||
49 | «Жасөспірімдер суицидінің алдын алу» | Практикум | Пед ұжым | Наурыз | хаттама | ||||||||
50 | Жекелей немесе топтық әңгімелер: «Менің болашақ мамандығым», «Менің темпераментім», «Мінез және мамандық» | Әңгіме | 9- сынып | Жыл ішінде | Анықтама | ||||||||
51 | Сұхбаттар, сынып сағаттары Зиянды әдеттердің алдын алу сабағы,СБЗ алдын алу «Өз таңдауыңды жаса!», «Менің құндылықтарым» | Жыл ішінде | 5-8 сынып | Қазан-ақпан | Анықтама | ||||||||
52 | Қыздармен жұмыс/ лекция, сұхбат,кездесулер/ | Жыл ішінде | 7-9сынып | Қазан | Анықтама | ||||||||
IV. Консультация беру | |||||||||||||
53 | Бейімделу бойынша кеңестер Педагогтарға кеңес беру "Балаға қалай көмектесуге болады, сәтті бейімделу "; Ата-аналарға кеңес беру "Мектепке бейімделу. Баланың мектепке қолайлы бейімделуі | Кеңес беру | Бастауыш сынып мұғалімдері, ата аналар | Қыркүйек, қазан | Кеңес беру журналы | ||||||||
54 | Жеке кеңес беру (ұсыныстар балалар мен ата-аналардың қарым-қатынастар бойынша Топтық және жеке -оқушыларға кеңес беру; - педагогтарға кеңес тестілеу нәтижелері және бақылау бойынша ұсыныстар | Кеңес беру | Ата-аналар, мұғалімдер, оқушылар | Қыркүйек-мамыр | Кеңес беру журналы | ||||||||
55 | Салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша консультациялар ата-аналарға кеңес беру» Мен сау болып өсемін"; "Алкоголь мен никотиннің әсері баланың денсаулығына; Оқушыларға кеңес "Денсаулық формуласы" | Кеңес беру | 8-9 сынып, ата аналар | Наурыз, сәуір | Топтық жұмысты есепке алу | ||||||||
56 | Ата-аналарға топтық кеңес беру дағдарыстардың алдын алу және оқушылардың арасында аутоагрессивті мінез-құлықтын алдын алу | Кеңес беру | Ата-аналар | Жыл ішінде | Кеңес беру журналы | ||||||||
57 | 4-5 сынып сабақтастығы бойынша орта буынға өтуге дайындық туралы кеңес,кіші мектеп жасындағы жаңа кезеңдер,оқу іс әрекетіндегі жетістіктер | Кеңес беру | 4 сынып ата аналары, педагогтар | сәуір | |||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||
58 | Мектептің жұмыс жоспарымен танысу 2022-2023 оқу жылына Педагог-психологтың жұмысын сәйкес жоспарлау басым бағыттармен мектеп және білім беру процесіне қатысушылармен сұраныстарымен. Жеке және топтық түзету бағдарламалар әртүрлі санаттағы балаларға әзірлеу | Жоспар құру | Мектеп әкімшілігі | Тамыз | Жоспар | ||||||||
59 | Нормативтік құжаттарды зерделеу және психологиялық әдебиеттермен жұмыс. Білім беру Интернет-сайттармен жұмыс | Әдістемелік жұмыс | Психологиялық әдебиеттермен, Интернет-сайттармен | Жыл ішінде | |||||||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||||||||||
60 | І жартыжылдық бойынша талдамалы есеп | Талдамалық есеп | Құжаттама | Желтоқсан | Анықтама | ||||||||
61 | Тоқсан сайын аналитикалық есеп | Аналитикалық есеп | Құжаттама | I,II,III, IV тоқсан | Анықтама | ||||||||