«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар » Қарлығаш негізгі мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарлығаш негізгі мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
01
сентябрь
2022

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

6-сынып

Барлығы: Жылына-68 сағат, аптасына-2 сағат

р/с

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы 

Оқу мақсаттары 

Сағат саны 

Мерзімі  

Ескерту 


І тоқсан  17 сағат


1

1-бөлім: Туған жерім-аялы алтын бесігі 

 Сөз басы. Ертегілер. Шыншыл ертегі


6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.


1




2


"Аяз би" ертегісінің сюжеті мен фабуласы

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1




3


"Аяз би" ертегісінің кейіпкерлер бейнесі.

6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

6.3.2.1. кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру. 


1




4


 "Аяз би" ертегісінің көркемдік сипаты.

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1




5


Әдеби эссе. "Аяз би" ертегісін оқығаннан кейін туған ой.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеи эссе жазу.

1




6


Ежелгі дәуір әдебиеті

6.2.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1




7


"Алып ЕР Тұңға" жыры

6.2.1.1. шығарма композициясын-дағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;


1




8


"Алып Ер Тұңға" жырындағы тарихи құндылық. БЖБ №1

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және 

көркемдік құндылығына баға беру;

 6.3.2.1. Кейіпкерлер  жүйесінің     заманауи жаңашылдығына өзара салыстырып баға беру;

6.3.4.1.Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік  рөлі туралы     сыни хабарлама жазу.


1




9


Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер"

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1




10


"Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңін талдау. БЖБ

6.2.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

1




11


"Қашықтасың туған жер", "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңдерінің көркемдік сипаты.

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1




12


Поэзия сағаты. "Қашықтасың туған жер", "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңдерін жатқа оқу.

6.3.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

1




13


Доспанбет жыраудың "Қоғалы көлдер, қом сулар". БЖБ №2

6.2.2.1.Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор  бейнесін анықтау;

6.2.3.1.Шығармадағы көркем ауыстыруларды (метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)  анықтау.


1




14


"Айналайын, Ақ Жайық"         толғаулары. 

6.1.2.1. . әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

1




15


Тоқсандық жиынтық бағалау.


6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық  мәселені идеясы арқылы түсіндіру

6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

6.2.1.1 Шығарма композициясындағы  белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау

6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптар

ды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау

6.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1




16


Доспанбет жыраудың "Қоғалы көлдер, қом сулар", "Айналайын, Ақ Жайық" өлеңдерінің көркемдік ерекшелігі.

6.2.1.1 Шығарма композициясындағы  белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау

1




17


Доспанбет жыраудың "Қоғалы көлдерқом сулар", "Айналайын ,Ақ Жайықөлеңдерінің тарихи құндылығы.

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және 

көркемдік құндылығына баға беру;




1









02-04.11.20


1

2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа

А.Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. 

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1




2


А.Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңіндегі әлеуметтік қоғамдық мәселе.

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

1




3


Поэзия сағаты. Абайдың "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңін мәнерлеп оқу.

6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

.

1




4


А. Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің тілі.

6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.

1




5


"Ғылым таппай мақтанба" өлеңі.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

1




6


"Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің идеясы. 

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. 


1




7


"Ғылым таппай мақтанба" өлеңіндегі типтік бейнелер.

БЖБ №1

6.1.1.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені  идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

1




8


Сөз өнері-өз өнерім. ("Ғылым таппай мақтанба" өлеңін жатқа оқу). 

6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. 

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

1




9


"Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің көркемдік ерекшелігі. 

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат 

көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1




10


Абайдың "Бірінші қарасөзі"

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1




11


Абайдың «Жетінші қарасөзі», 

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1




12


«Отыз бірінші қарасөзі»

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

1




13


Абайдың қарасөздеріндегі көтерілген әлеуметтік мәселе. БЖБ №2

6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын       

отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе  жазу.     

1




14


Абай қарасөздерінің тарихи  құндылығы

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;

1




15


Тоқсандық жиынтық бағалау.

6.1.2.1 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық     мәселені идеясы арқылы түсіндіру

6.1.3.1  Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

6.2.1.1 Шығарма композициясындағы  белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау

6.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау 

6.2.3.1  Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау

6.2.4.1  Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу

6.3.2.1  Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру

1




16


Абайдың қарасөздерінің көркемдік құндылығы.

6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және 

көркемдік құндылығына баға беру.

1









20.12- 25.12


1

3-бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

С.Торайғыров-асқақ арманды ақын.

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

1




2

С.Торайғыров-"Шығамын тірі болсам адам болып" өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. 

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1




3

С.Торайғыров "Шығамын тірі болсам адам болып" өлеңіндегі типтік бейне.

6.1.3.1. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

1




4


С.Торайғыров "Шығамын тірі болсам адам болып", "Шәкірт ойы" өлеңдері.

6.3.1.1.шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып,тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

1




5


С.Мұратбаев "Жусан иісі" повесі.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1




6


С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1




7


"Жусан иісі" әңгімесіндегі типтік бейнелер.

6.1.3.1. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.

1




8


С.Мұратбеков "Жусан иісі" повесі-рухани қазынасы мен менің өлкем

(өлкетану)

6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.


1




9


Соғыс ұрлаған балалық шақ. БЖБ № 1

6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік- қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер         бейнесін сипаттап жазу.

1




10


О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесінің сюжеттік желісі.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1




11


О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1




12


Тортай арманы

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.


1




13


"Тортай мінген ақ боз ат" әңгімесінің әлеуметтік сипаты.

6.3.4.1.шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жазу.

1




14


Тортай мінген ақбоз ат" әңгімесінен кейін туған ой. (өлкетану)

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру 

1




15


Қалқаман  Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі. "Қар күреген бала", "Жаяу сүйреген шана". 

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. 6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық 

мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1




16


Қ. Әбдіқадыров "Қажымұқан", "Ұлы Петрдің қаласында", "Парижде". 

6.2.1.1.шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1




17


Күш атасы - Қажымұқан БЖБ № 2

6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілгенәлеуметтік-

қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.4.1.Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер       бейнесін сипаттап жазу.


1




18


Қ. Әбдіқадыров "Қажымұқан" шығармасындағы кейіпкерлер бейнесі. 

6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

1




19


Тоқсандық жиынтық бағалау

6.1.2.1  Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық     мәселені идеясы арқылы түсіндіру

6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

6.2.1.1     Шығарма композициясындағы     белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау

6.2.2.1     Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау

6.2.3.1 Шығармадағы көркем ауыстыру ларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау

6.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1




20


Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан" хикаятының жаңашылдығы.

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1









14.03-18.03


1

4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

28.03



2


Е.Жүністің "Менің атым- Тәуелсіздік" өлеңінің көркемдік ерекшелігі.

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

1

30.03



3


Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. 

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

04.04



4


Менің өлкем тәуелсіздік таңында (өлкетану)

6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарымқатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

06.04



5


А.Алтайдың "Прописка" әңгімесі-заман ақиқатының айнасы.

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

11.04



6


А.Алтайдың "Прописка" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

1

13.04



7


А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты.

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1

18.04



8


А.Алтайдың "Прописка" әңгімесін оқығаннан кейін туған ой.

6.2.4.1. әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы кейіпкер бейнесін сипаттап жазу тұрғысынан дамытып жазу.

1

20.04



9


А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі Архат-ерлік пен елдіктің символы. 

БЖБ №1

6.2.1.1.Шығарма композициясындағы белгілі

 бір     эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

6.3.1.1. Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра  отырып, тарихи және көркемдік құндылығына  баға беру.

1

25.04



10


Р.Ғамзатов "Ана тілі" өлеңі

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

27.04



11


Р.Ғамзатов "Ана тілі" өлеңіндегі тіл мен ұлт тағдыры.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру


02.05



12


Р.Ғамзатов  "Менің Дағыстаным", "Дағыстан-сен маған анасың" шығармалары

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

1

04.05



13


Р.Ғамзатов  "Менің Дағыстаным", "Дағыстан-сен маған анасың" шығармаларындағы елжандылық рух.

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.


09.05



14


Р.Ғамзатов шығармалары-тілге жеңіл, жүрекке жылы. 


6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 

6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

1

11.05



15


Р.Ғамзатов "Менің дағыстаным", "Дағыстан-сен маған анасың" шығармаларындағы маңызды эпизод

6.2.1.1.шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау.

1

16.05



16


Р. Ғамзатов-өз елінің нағыз патриоты. БЖБ №2

6.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін  анықтау;

6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын

отбасылық құндылық тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазу.

1

18.05



17


«Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада»(өлкетану)

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу

1

23.05



15


Тоқсандық жиынтық бағалау

6.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау

6.1.2.1  Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық  мәселені идеясы арқылы түсіндіру

6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау

6.2.1.1  Шығарма композициясындағы  белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау

6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау

6.2.3.1  Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау

6.2.4.1  Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу

6.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

25.05



19


Р.Ғамзатов шығармаларын оқығаннан кейін туған ой.

Жылдық қайталау.

6.3.2.1.Кейіпкер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

6.3.3.1.шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе  жазу.

1

30.05























Похожие публикации:

01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
11 март 2023 Информатика