«Қазақ әдебиеті» КТП » Қарлығаш негізгі мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарлығаш негізгі мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
02
сентябрь
2022

«Қазақ әдебиеті» КТП



 «Қазақ әдебиеті»

9 сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Реті

Сабақ

Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

                                          Оқу мақсаты

Сағат 

саны

Мерзімі

Ескерту


І тоқсан 26 сағат


Атадан қалған асыл сөз


































































1

1

Ислам дәуірі әдебиеті

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1




2

2

Ж. Баласағұн "Құттыбілік"
 
 

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




3

3

Тіл өнерінің қасиет-сипаты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




4

4

Шешендік өнер

Бастапқы бақылау

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1




5

5

Майқы бидің шешендік сөздері

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1




6

6

Мөңке бидің шешендік сөздері

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




7

7

Әнет баба Кішікұлы
 
 

9.1.1.1әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

1




8

8

"Не арсыз Не ғайып Не даусыз"

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау





9

9

Төле би "Ердің бақыты – әйел"


9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; 

1





10


10


Әйтеке би "Қасқакөл дауы" БЖБ 1


9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; 

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.


1




11

11

Қазыбек би "

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




12

12

Кім жақын, не қымбат, не қиын?"

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;





13

13

Сырым Датұлы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;





14

14

Бала би мен Сырым 

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;





15

15

Бұқар жырау Қалқаманұлы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1




16

16

"Тілек"

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




17

17

Бұқар тілегінің бүгінгі күнгі маңыздылығы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;





18

18

"Ай, Абылай, Абылай"

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




19

19

Жырдағы Абылай бейнесі БЖБ

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен   фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.





20

20

"Асқар таудың өлгені"

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1




21

21

Айтыс өнері

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;





22

22

"Біржан-Сара" айтысы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;





23

23

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; 

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1




24


24


"Біржан-Сара" айтысында көтерілген әлеуметтік мәселе

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1





25

25

"Біржан-Сара" айтысын  қорытындылау

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу






26

26

Айтыс өнері

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;





ІІ тоқсан 23 сағат


«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі

27

1

Нысанбай жырау өмірбаяны 

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1




28

2

Нысанбай жырау шығармашылығы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1




29

3


"Кенесары – Наурызбай" жыры 

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1




30

4

Поэманың идеясы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;





31

5

Поэманың сюжеттік-композициясы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1




32

6

Поэманың көркемдік тілі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




33

7

Поэмадағы кейіпкерлер  бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




34

8

Басты кейіпкерлер

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;





35

9

Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




36

10

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасы


 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1




37

11

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны"поэмасының стилі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




38

12

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасының композициясы
 
БЖБ 1

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

1




39

13

" Мен, мен, мен едім" өлеңі, стильдік ерекшелігі

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1




40

14

" Мен, мен, мен едім" өлеңінің  идеясы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1




41

15

"Бағаналы терек" өлеңі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер 28жүйесін анықтау;

1




42

16

"Бағаналы терек" өлеңінің композициясы

9.292.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі ком30позициялық амалдарды талдау;

1




43

17

Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1




44

18

Шоқан – әдебиетші, ғалым

9.1.2.1 әдебишығармадағы психологизмдіанықтау;

1




45

19

"Ыстықкөл күнделігі" шығармасы идеясы БЖБ 2

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

9.3.2. 1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін  заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

1




46

20

Шығарманың сюжеттік-композициясы


9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1




47

21

ТЖБ

9.1.1.1 әдеби шығармаға 

9.1.2.1 әдеби  шығармадағы психологизмді  анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1




48

22

Қырғыз елінің салт-дәстүрлеріндегі ерекшеліктер

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1




49

23

Жоңғар Алатауы

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1






ІІІ тоқсан 30 сағат


«Адам жанының құпиясы» бөлімі

50

1

І. Жансүгіров  
 
 

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




51

2

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасының сюжеттік-композициясы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




52

3

«Егес», «Ат айдау», «Ат қайтқанда»

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1




53

4

«Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану 

1




54

5

«Жалғыз қазық», «Бай-бай құлагерім»

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1




55

6

«Қара күш», «Аттың азалы әні»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 

1




56

7

Поэмадағы құндылықтардың көрінісі

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
 
 

1




57

8

Б. Майлин өмірбаяны 

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1




58

9

Б. Майлин шығармашылығы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1




59

10

"Шұғаның белгісі" хикаяты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
 
 

1




60

11

«Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1




61

12

«Алтыбақан басында»

Шығармада көтерілген мәселелер

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1




62

13

«Әуре боп неге біткен ажар-көрік»

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану





63

14

"Шұғаның белгісі" хикаятының тақырыбы мен идеясы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




64

15

Кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




65

16

Шұға мен Әбдірахман армандары

БЖБ 1

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді     шығармашылық жұмыстарда қолдану;

 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.


1




66

17

Ғ. Мүсірепов өмірбаяны 

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




67

18

Ғ. Мүсірепов шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




68

19

«Ұлпан» романы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




69

20

Романның сюжеттік-композициясы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1




70

21

Сыйластық

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




71

22

Ұлпанға құда түсу

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




72

23

«Ұлпан» романындағы Ұлпан бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1




73

24

Ұлпан мен Есеней. Біжікен.

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1




74

25

Романның тарихи құндылығы

БЖБ 2

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы            

мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және    көркемдік құндылығын  бағалау





75

26

Т. Айбергенов  өмірі мен шығармашылығы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1




76

27

Т. Айбергенов "Сағыныш"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; 

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




77

28

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




78

29

Фариза – поэзия падишасы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




79

30

"Өлең, мен сені аялап өтем"

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1




ІV тоқсан 24 сағат


«Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімі

80

1

Н. Айтұлы өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1




81

2

"Бәйтерек" поэмасы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1




82

3

Поэманың идеясы мен тақырыбы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




83

4

Сарыарқа – сан ғасырдан қалған мұра

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




84

5

Тәуелсіздік жетістіктері

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1





85

6

Шығарманың көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




86

7

Бәйтерек – Елбасының өр тұлғасы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану





87

8

Ішінде сайыпқыран қыран көсемдердің,

Шоқтығы шоқжұлдыздай Нұрағамның!


9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1




88

9

Жаңа астана – жаңа қоғам

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1




89

10

Туады әр халықтың өз көсемі 

БЖБ 1

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі  осы мазмұндас       

туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын    бағалау


1




90

11

Нұр-Сұлтан қаласының ерекшелігі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру 


1




91

12

Қ.Мұхамбетқалиев өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
 
 

1




92

13

«Тар кезең» романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;


1




93

14

Мал ашуы- жан ашуы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
 
 

1




94

15

Ханның намысы – халықтың намысы

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




95

16

Сырым би – Сырым батыр

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1




96

17

Құтты мекен

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

2




97

18

Шығармадағы көркемдегіш құралдар

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




98

19

Көшпелі халықтың тағдыры

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; 


1




99

20

Генерал-поручик барон Игельстром

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1




100

21

Айқас. 

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу 


1




101

22

Талқы.


9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1




102

23

Ұлы жиын 

БЖБ 2

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

9.1.3.1 көркем шығарма кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық 

                                        жұмыс жазу             

1




103

24

Композициялық талдау

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;



1





104

25

Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;





105

26

Кейіпкерлер тартысы

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1




106

27

Романның тілдік ерекшеліктері

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1




107

28

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1





108

29

Романның тарихи құндылығы

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1







Жылдық қайталау

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1























  «Қазақ тілі»     9-сынып

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Реті

Сабақ

Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

                                          Оқу мақсаты

Сағат 

саны

Мерзімі

Ескерту



І тоқсан


1 бөлім

Мəңгілік Ел –

мұратым.

Стилистика

(8 сағат)


















1

1

Мəңгілік

ел-Тəуелсіз Қазақстан



9.1.1.1 мəтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру;

9.4.1.1 мəнмəтін бойынша тілдік бірліктердіорфографиялық нормаға сай жазу

1




2

2


Мәңгілік елдің басты 7 құндылығы

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы кең көлемді мəтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау                                                                          9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін əртүрлі жанрда мəтіндер құрастыру;

1




3

3

Асанқайғы.

Бастапқы бақылау

9.1.1.1 мəтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 

9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану

1




4

4

Теңдік үшін мұхитқа қайық салдық

9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.1.1 мəнмəтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу;

1




5

5

Білімді ұрпақ

–іргелі елдің кепілі

9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.1.1 мəнмəтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

1




6

6

Дамыған 30 ел

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы кең көлемді мəтіндердегі (Жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау, 9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сəйкес ауызша жəне жазбаша мəтіндер үшін күрделі жоспар құру;

1




7

7

Тəуелсіздіктің тұғыры болар тұлғалар

БЖБ№1


9.1.1.1 мəтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру; 9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану

9.1.2.1 Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (жолдау) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау.

1




8

8

Мәңгілік елдің иесі


9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау

1




2 бөлім Жаһандану

мəселелері

(8 сағат























9

9

Жаһандану жəне ел тағдыры

9.3.3.1 мəтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мəтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді(тенденция) анықтап жазу;

1




10

10

Әл-Фараби

9.1.4.1 мəтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

1




11

11

Жаһандану – күрделі үдеріс 

9.1.5.1 мəтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

1




12

12

Жаһанданудың мəдени үрдіске əсері

БЖБ№2


9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 

9.2.1.1 Тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу;

9.3.3.1 Мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;


1




13

13

Қазіргі жаһандық мəселелер

9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мəселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дəлелдеп жазу (аргументативті эссе)

1




14

14

Ғылым –ортақ дәулет

9.1.4.1 мəтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,

көтерілген мəселе бойынша екіжақты пікірді немесе

жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын

дəлелдеп жазу (аргументативті эссе)

1




15

15

Тоқсандық  жиынтық бағалау 

9.3.3.1 мəтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мəтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді(тенденция) анықтап жазу; 

9.3.3.1 мəтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мəтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді(тенденция) анықтап жазу;

9.1.4.1 мəтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

9.1.5.1 мəтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

1




16

16






Жаһандану және ұлттық діл





9.2.4.1 əртүрлі стильдегі мəтіндердің тақырыбын,

қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра

талдау 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің

дұрыс қолдана білу

1






9.2.4.1 əртүрлі стильдегі мəтіндердің тақырыбын,

қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра

талдау


                             ІІ тоқсан




17

17


Жақандану және ел




     23-бөлім Тəуелсіздік

жылдарын

дағы

Қазақстан.

ЭКСПО -2017  

18


1


Тəуелсіздік-ел мұраты

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық,

ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы

кең көлемді мəтіндердегі (дəріс, интервью) мақсатты

аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін

Білу

1














19

2

Тəуелсіздік жылдарындағы жетістіктер 

9.1.3.1 тыңдалған мəтіндегі ақпаратты өмірлік

мəселелермен байланыстыра білу

1




20

3

Ата заң «ҚР мемлекеттік тәуелсіздігі туралы»

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,

оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді

дəлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

1




21

4

Тәуелсіз Қазақстан экономикасы

9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен ресімделуі

арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

1




22

5

Экспо -2017

көрмесінің маңызы

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,

ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау

1




23

6

ЭКСПО- болашақ

Энергиясы

9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын

тиімді қолдана білу;

1




24

7

Сарқылмайтын энергия көздері

9.3.5.1 оқылым жəне тыңдалым материалдары

бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып,

перифраз тəсілдері арқылы жинақы мəтін (аннотация,

тезис) жазу;

1




25

8

Экспоның елімізге

əкелген пайдасы

БЖБ 3

9.2.3.1 мақала, тезистердің құрылымы мен ресімделуі

арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

9.1.3.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

1




4 –бөлім

Адам құқығы

мен

бостандығы.

Синтаксис

26

9

Бостандықта өмір

сүру-əр адамның

арманы

9.1.1.1 мəтін мазмұны бойынша дайындалған

сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен

салыстыру; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру

1




27

10

Құқық туралы не білесің?

9.1.5.1 мəтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді,

сыни тұрғыдан баға беріп айту;

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіру;

1




28

11

Адам

құқықтарының

жалпыға ортақ

декларациясы

9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік

жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,

орта көлемді монолог дайындау;

9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,

көтерілген мəселе бойынша екіжақты пікірді немесе

жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын

дəлелдеп жазу (аргументативті эссе);

1




29

12

Декларациядан үзінді

9.2.4.1 əртүрлі стильдегі мəтіндердің тақырыбын,

қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра

талдау; 

 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау

1




30

13

Бала жəне жастар

құқығы

БЖБ 4

9.1.1.1 мəтін мазмұны бойынша дайындалған

сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен

салыстыру;

9.2.5.1 Мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

9.3.4.1 Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу(аргументативті эссе);


1




31

14

Тоқсандық

жиынтық бағалау

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау

1




32

15

Конвенция – бала құқығының әлемдік Конституциясы

9.2.5.1 мəтінде көтерілген мəселеге оқырманның

қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау

сұрақтарын құрастыру,

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіру;


9.1.1.1 мəтін мазмұны бойынша дайындалған

сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен

салыстыру;

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру

9.2.4.1 əртүрлі стильдегі мəтіндердің тақырыбын,

қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра

талдау; 


1








ІІІ тоқсан


33

1

Демография  ұлт

Тағдыры

9.1.3.1 тыңдалған мəтіндегі ақпаратты өмірлік

мəселелермен байланыстыра білу;

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

1




34

2

Отбасы және демография

9.2.1.1тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет)

мəтіндердегі мəліметтерді салыстыру, өңдеу;

9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын

ынталандыру үшін əртүрлі жанрда мəтіндер құрастыру;

1




35

3

Қазақсатандағы

жəне əлемдегі

демографиялық

ахуал

9.1.4.1 мəтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




5- бөлім

Отбасы.

Мографиялық

өзгеріс.

Синтаксис

36

4

Халық санын көбейту жолдары 

9.3.3.1 мəтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше

графиктік мəтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді

(тенденция) анықтап жазу

1




37

5

Әлемдік демография

9.1.3.1 тыңдалған мəтіндегі ақпаратты өмірлік

мəселелермен байланыстыра білу;

1




38

6

Отбасы тəрбиесінің

бала дамуында

алатын орны

9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің

түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

1




39

7

Бақытты

отбасылық өмірдің

шарттары

БЖБ 5

9.1.4.1 мəтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

9.1.4.1Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

9.4.4.2 Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану.

1




6-бөлім: Биотехнология

жəнегендік

инженерия

келешегі.

Синтаксис

40

8

Биотехнологияның

негізгі бағыттары


9.2.4.1 əртүрлі стильдегі мəтіндердің тақырыбын,

қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра

талдау;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




41

9

Биотехнология саласындағы 

отандық

жетістіктері

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық,

ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы

кең көлемді мəтіндердегі (пікірталас, дəріс) мақсатты

аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

1




42

10

Гендік

инженерияның

пайда болуы 


9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын

тиімді қолдана білу;

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,

оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді

дəлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

1




43

11

Гендік

инженерияның

шешетін мəселелер

9.2.4.1 əртүрлі стильдегі мəтіндердің тақырыбын,

қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра

талдау;

9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік

жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,

орта көлемді монолог дайындау


1




44

12

Гендік

модификацияланған өнімдер

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,

оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді

дəлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген

мақсатқа сəйкес ауызша жəне жазбаша мəтіндер үшін

күрделі жоспар құру

1




45

13

ГМӨ тарихы

9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,

көтерілген мəселе бойынша екіжақты пікірді немесе

жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын

дəлелдеп жазу (аргументативті эссе)

1




46

14

Гендік код.

9.1.5.1 мəтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді,

сыни тұрғыдан баға беріп айту;

9.3.3.1 мəтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше

графиктік мəтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді

салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді

(тенденция) анықтап жазу;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




47

15

Газет

журналдардың

адам өміріндегі

орны

9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет)

мəтіндердегі мəліметтерді салыстыру, өңдеу;

9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын

ынталандыру үшін əртүрлі жанрда мəтіндер құрастыру;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




48

16

Радио жəне

теледидардың

пайдасы мен зияны

БЖБ 6

9.2.4.1 Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын,қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

9.3.1.1 Жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру.

1




49

17

БАҚ. Редактор

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,

ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау

1




7-бөлім

Бұқаралық

ақпарат

құралдары.

Синтаксис

50

18

Тоқсандық

жиынтық бағалау

9.1.5.1 мəтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді,

сыни тұрғыдан баға беріп айту;

9.3.3.1 мəтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше

графиктік мəтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді

салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді

(тенденция) анықтап жазу;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




51

19

Ғаламтор желісінің мүмкіндіктері


9.2.1.1 тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет)

мəтіндердегі мəліметтерді салыстыру, өңдеу;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




52

20

Қазақ қоғамындағы ғаламтор 


9.1.4.1 мəтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,

ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау;

1




8 бөлім Əлемдегі

қақтығыстар

жəне

бейбітшілік.

Синтаксис

ІY тоқсан 


53

1

Əлем назарын өзіне

аудартқан

қақтығыстар

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық,

ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы

кең көлемді мəтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты

аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген

мақсатқа сəйкес ауызша жəне жазбаша мəтіндер үшін

күрделі жоспар құру;

1




54

2

Қарусыз саясат.

9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік

жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,

орта көлемді монолог дайындау;

9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын

білу, қолдану

1





55

3

Қазақстан халқы ұстанатын діндер


9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік

жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,

орта көлемді монолог дайындау;

9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын

білу, қолдану

1




56

4

Дінаралық

келісім-қоғам

тұрақтылықтың

кепілі

9.2.3.1 тұжырымдамалардың құрылымы мен ресімделуі

арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,

көтерілген мəселе бойынша екіжақты пікірді немесе

жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын

дəлелдеп жазу (аргументативті эссе)

1




57

5

Əлемдік діндер


9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік

жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,

орта көлемді монолог дайындау; 9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын

тиімді қолдана білу

1




58

6

Қазақстан Халқы Ассамблеясы


9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық,

ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы

кең көлемді мəтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты

аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық

түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1




59

7

Бейбітшілік-əлем

халқының арманы

БЖБ 7

9.2.3.1 тұжырымдамалардың құрылымы мен ресімделуі

арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

9.2.5.1 мəтінде көтерілген мəселеге оқырманның

қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау

сұрақтарын құрастыру;

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты  әртүрлі     жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.4.4.4 Аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

1




60

8

Сарқылатын табиғи ресурстар

9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік

жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,

орта көлемді монолог дайындау

1




61

9

Сарқылмайтын

табиғи ресурстар

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық,

ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы

кең көлемді мəтіндердегі (дəріс) мақсатты аудитория

мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін

(даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін

ажырататын) ережеге сай қолдану

1




62

10

Тың және тыңайған жерлерді игеру

9.1.3.1 тыңдалған мəтіндегі ақпаратты өмірлік

мəселелермен байланыстыра білу;

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,

ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау

1




9-бөлім:

Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. Пунктуация

63

11

Табиғи ресурстың

жай-күйі

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,

оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді

дəлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау


1





64

12

Елімнің табиғи ресурстары

9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін

(даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін

ажырататын) ережеге сай қолдану

1





65

13

Халің қалай табиғат

БЖБ 8

9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру 

9.2.5.1  Мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

9.3.2.1Мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда     мәтіндер құрастыру.



1





66

14

Ерекше қорғалатын аумақтар

9.2.3.1 мақала, презентацияның құрылымы мен

ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

1





67

15

Қорықтар

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,

оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді

дəлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау


1





68

16

Қорғалжын, Наурызым қорығы


9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру;

1





69

17

Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану


1





70

18

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, əлеуметтік-экономикалық,

ғылыми тақырыптарға байланысты əртүрлі жанрдағы

кең көлемді мəтіндердегі (дəріс) мақсатты аудитория

мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін

(даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін

ажырататын) ережеге сай қолдану

9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру;

9.1.3.1 тыңдалған мəтіндегі ақпаратты өмірлік

мəселелермен байланыстыра білу;

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу,

ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық

түзетулер енгізу, редакциялау

1





71

19

Қазақстанда ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

1

30.05




72

20

Арал теңізі

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

1







Жыл бойы өткенді қайиалау

9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану:


1












Похожие публикации:

01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
01 сентябрь 2022 3 сынып КТП