Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 6-сынып Қазақ тілі » Қарлығаш негізгі мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарлығаш негізгі мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар 6-сынып Қазақ тілі

Күнтізбелік-тақырыптық  жоспар

6-сынып  Қазақ тілі      

Барлығы – 108сағат

   1-  тоқсан .



ҰМЖ бөлімдері

Тақырыптар

Оқу мақсаты

Сағ. саны

Мерзімі

Ескерту

1

1-бөлім:

Қазақстанда

ғы

көрікті

жерлер.

Лексикогра

фия

(Орфография

лық норма.

Орфографиялық сөздік)






























1. Отаным –Қазақстан

6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені  болжау;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

1



2.09


2

2. Алтынемел ұлттық саябағы


6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді  іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

1

05.09


3

3. Көркем табиғат және  көрікті жерлер

6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау,  іріктеп оқу,  рөлге бөліп оқу;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

1

07.09


4

4. Хан Тәңірі шыңы

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;


1

09.09


5

5. Таулардан  өзен ағар сарқыраған  

6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1

12.09


6

6.Еліміздің өзен көлдері мен жасыл Экономика 

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін  қолданылған тілдік құралдар  арқылы тану;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

1

14.09


7

7. Қазақстанның қорықтары – табиғат байлығы.

БбЖБ

6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.

1

16.09


8

8. Қазақтың киелі жерлері

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін  қолданылған тілдік құралдар  арқылы тану;


19.09


9

2-бөлім:



Ұлттық және отбасылық құндылық

тар.

Фонетика

(Екпін,оның түрлері)


1. Ұлттық құндылықт ар бастауы

6.1.4.1мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылынегізгі

 ойды анықтау;

6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану;

1

21.09


10

2. Туған жер - тұғырым


6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу;

1

23.09


11

3. Ана тілім – айбыным

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау;

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу;

1

26.09


12

4. Қазақтың салт-дәстүрі – ұлттық құндылығы

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

1

28.09


13

5. Ел тарихы – ұлттық құндылық

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін  қолданылған тілдік құралдар  арқылы тану;

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;


1

30.09


14

6. Ұшқан ұя

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау 

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу;

1

03.10


15

7. Отбасылық құндылықтар

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану;

1

05.10


16

8.Отан отбасынан басталады


6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін  қолданылған тілдік құралдар  арқылы тану;

6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану;

1

07.10





17

3-бөлім:

Әлемнің жеті кереметі.

Лексикогра

фия

Орфография

лық норма.

Орфография

лық сөздік

1. Әлемдік мәдени мұралар

6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; 

6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;


1

10.10


18

2. Египет пиридалары

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;

1

12.10


19

3. Қазақстанның ғажайып мұралары


6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау,  іріктеп оқу,  рөлге бөліп оқу;

6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу;

1

14.10


20

4. Артемида ғибадатханасы

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу  себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі)

1

17.10


21

5. Әлемнің жаңа жеті кереметі

6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты  анықтау;

6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;


1

19.10


22

6.Родостағы алып мүсін. БбЖБ


6.2.5.1 Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу  себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі);

6.4.2.1 екпіннің түрлері (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану.

1

21.10


23

7. Таңғалдырған кереметтер әлемі 

6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу     себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі)


1

24.10


24

ТЖБ

6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

 6.1.2.1 - әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау 6.1.5.1 -тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру 

6.4.2.1 - екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану

6.2.1.1 - мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру 

6.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу 6.2.2.1 -ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану

6.2.5.1 -мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру 

6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу 

6.3.1.1 -әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру 6.3.2.1 -жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу

 6.3.4.1 - эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі) 

6.4.1.1 -тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

1

26.10





25

8. Қазақстанның сәулет өнері


6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

1

28.10




 2-   тоқсан       


ҰМЖ бөлімдері

Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны

Оқу мақсаты

Сағ. Саны

Мерзімі

Ескерту

26

4-бөлім:

 Астана – мәдениет пен өнер ордасы.

Лексика

(Неологизм сөздер. Термин сөздер. Диалект сөздер. Кәсіби сөздер)

1 Астана қаласына саяхат

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



27

2. Астана – болашақтың қаласы

6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау,  іріктеп оқу,  рөлге бөліп оқу;

1



28

3.Астана тарихи мекен

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау;

6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



29

4. Ел қуаты – елорда экономикасы

6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау,     іріктеп оқу,  рөлге бөліп оқу;

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау

1



30

5. Астана – әсем қала

6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

6.4.3.1  термин сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



31

6. Астана – бейбітшіліктің қаласы


6.4.3.1  диалект     сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



32

7. 

Астана қаласы – мәдениет орталығы

6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау,  іріктеп оқу,  рөлге бөліп оқу;

6.4.3.1 кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



33

8. Қазіргі заманғы өнер мұражайы 

6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



34

9. ЕХРО-2017 – Астана қаласында

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау;

1



35

10.  

Қазақ ұлттық өнер университеті БбЖБ

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі);

6.1.6.1 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

1



36


11. Астана циркі


6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау;

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

1



37

5-бөлім. 

Тарихи тұлғалар.

Лексика



1. Тарих қойнауында

6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені  болжау;

6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу


1



38

2. Абылай хан

6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;

1



39

3. Ұлы Дала  ұлылықтары


6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін  салыстыру;

6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу

1



40

4. Ұлбике ақын

6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау;


1



41

5. Тарихи тұлғалар өмірі

6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу;

1



42

6. Ахметтің даналық тағылымы

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу;

1



43

7. Тарихи тұлғалар тағлымы


6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

1



44

8. Әлихан Бөкейхан – ұлт көсемі 

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу;

1



45

9. Қазақтың үш биі

6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау;

1



46

10. Билердің төрелігі

БЖБ 

6.1.1.1 Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;

6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;

6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу.

1



47

11. Қазақтың киносының саңлағы


6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу;

1



48

ТЖБ

6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру 

6.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогкеқатысу, ойын анық жеткізу

 6.1.2.1 - әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау

6. 2.3.1 - ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату 

6.2.4.1 - ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру

6.3.2.1 -жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу 

6.3.4.1 - эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі) 

6.4.3.1 -көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу

1



49


Тарихи тұлғалар

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу

 6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу

1






3 -   тоқсан 


ҰМЖ бөлімдері

Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны

Оқу мақсаты

Сағ. саны

Мерзімі

Ескерту

50

6- бөлім:

Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер. 

Морфология.
































1. Су – табиғат құбылысы


6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

1



51

2 Судың да сұрауы бар



6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.4.4.1 сөйлемдегі (жіктеу) есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

1



52

3 Су – қасиетті ұғым

6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

1



53

4. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендер

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

1



54

5. Бұлақ көрсең көзін аш

6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын,     мазмұнын, тілдік ерекшелігін     салыстыру;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

1



55

6. Қазақстан көлдері

6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын,     мазмұнын, тілдік ерекшелігін     салыстыру;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

1



56

7. Жер – судың аты – тарихтың хаты

6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті  сын есімнің орнына қолдану;

1



57

8. Жаңбарменен жер көгерер

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1



58

9.Сулы жер- нулы жер БЖБ


6.1.5.1 Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

1



59

10. Су иесі - Сүлеймен



6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

1



60

7-бөлім:

Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары.

Морфология

Етістік, оның мағыналық түрлері.

Етіс түрлері


1.Олимпияда ойындары

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау;

6.4.4.2 етістіктің  түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



61

2. Ұлттық ойындар 


6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.4.4.2 етістіктің  түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



62

3. Күш атасы - Қажымұқан

6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.4.4.2 етістіктің болымды болымсыз түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

1



63

4. Қазақ балуандары

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме құрастырып жазу;

1



64

5. Жиырма жыл күткен жеңіс

6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру;

6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



65

6. Тұңғыш олимпиада чемпионы атанған қазақ

6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



66

7. Тұңғыш қазақ конькишісі

6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты  анықтау;

6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



67

8. Сидней олимпиадасының чемпиондары


6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 

6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;


1



68

9. Қазақстандық кәсіби велошабандоз

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау;

6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



69

10. Халықаралық спорт күні


6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме, өмірбаян құрастырып жазу;

6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

1



70

8-бөлім:

Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.

Морфология

(Үстеу.

Үстеудің мағыналық түрлері)



1. Қонақжайлық -  ата дәстүр

6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені  болжау;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1



71

2. Жеті ата – елтанудың бастауы

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

1



72

3. Адамның бір қызығы бала деген...

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени,  ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (жаңалық, құттықтау) көтерілген мәселені талдау;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1



73

4. Үлкендердің сарқыты

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, құттықтау құрастырып жазу;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1



74

5. Салт- дәстүр және тәрбие

6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

1



75

6. Жолашар, тоқымқағар


6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1



76

7. Наурыз- жыл басы БЖБ


6.2.1.1 Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып құттықтау құрастырып жазу;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

1



77

8. Ұлт мейрамы


6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1



78

ТЖБ 


6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 

6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру 

6.1.2.1 -әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау 6.4.4.2 - етістіктің етіс түрлері мен салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

6.2.1.1 - мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру

 6.2.4.1 - ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру 6. 2.3.1 -ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату

 6.4.4.1 - сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану

6.3.4.1 -эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі) 

6.3.1.1 - әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру 6.4.4.3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

1



79

9. Қазақтың ұлттық ойындары

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1



                                                                       4-  тоқсан      


ҰМЖ бөлімдері

Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны

Оқу мақсаты

Сағ. Саны

Мерзімі

Ескерту

80

9-бөлім:

Әлемдегі ірі кітапхана

лар.

Морфология

(Үстеу.

Үстеудің мағыналық түрлері)


1. Ежелгі кітапханалар

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, интервью) көтерілген мәселені талдау;

1

27.03


81

2. Кітап күні

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын  тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу 

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

1

29.03


82

3. Әлемдік кітап мұрағаттары мол кітапханалар

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1

31.03


83

4. Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар

6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді  іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;

1

03.04


84

5. Әлемдегі таңғажайып кітапханалар

6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени,  ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (өмірбаян, хабарландыру) көтерілген мәселені талдау;

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, түрлендіріп қолдану;

1

05.04


85

6. Отырар кітапханасы


6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, түрлендіріп қолдану;

1

07.04


86

7. Қазақстандағы кітапханалар

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1

10.04


87

8. Конгресс кітапханасы

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау;

1

12.04


88

9.Университеттік кітапханалар

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

1

14.04


89

10.  Қытай Ұлттық кітапханасы


6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1

17.04


90


11. Қазақстан кітапханалары

БЖБ

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді  іріктей отырып, жинақы мәтін жазу

1

19.04


91


Барлық білім кітапта

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану;

1

21.04


92

10-бөлім. 

Ғылым мен технология жетістіктері.

Пунктуация

(Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметі)


1. Қазақстан ғылымы 

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

1

24.04


93

2. «Ғылым таппай мақтанба»

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

1

26.04


94

3. Қазақ ғалымдары

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

1

28.04


95

4. Ғылыми ізденіс

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі);

1

01.05


96

5. Ғылымдағы жаңалықтар

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

1

03.05


97

6. Жаңа технологиялар

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1

05.05


98

7.Қазаіргі заманауи технологиялар

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін     қолданылған тілдік құралдар     арқылы тану;

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

1

08.05


99

8.Бүкіләлемдік көрмелер тарихы

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

1

10.05


100

9.Болашақ технологиялары

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1

12.05


101

10. Әлеуметтік желілер – технология жетістігі

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1

15.05


101

11. ІТ көшбасшылары

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1

17.05


102

12. Экспо -2017. Нұрсұлтанда

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

1

19.05


104


13. Артық болмас білгенің 

БбЖБ

6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі).

1

22.05


105

14. Білгенің маржан

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;


24.05


106

ТЖБ

6.1.2.1-әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (өмірбаян, хабарландыру) көтерілген мәселені талдау 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу 

6.4.4.3 -үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

6.2.4.1 - ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру 6.2.2.1 -ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану

 6.4.4.3 -үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

6.3.4.1 -эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац 

түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе 

бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын 

көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

6.4.5.1 - қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің 

түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс 

қолдану

1

26.05


107

Мен және менің технологияларым

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;


29.05


108

Қазақ тілінде еркін біліу -заман талабы

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

1

31.05







Похожие публикации:

01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
01 сентябрь 2022 КТЖ 1 СЫНЫП