Қазақ тілі-7 КТП » Қарлығаш негізгі мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қарлығаш негізгі мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Қазақ тілі-7 КТП

Қазақ тілі-7


№ 

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескер

ту

І тоқсан 26 сағат

1

 Ауа райы және климат

тық өзгерістер






























Қазақ халқының ауа райын болжауы  

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық сұрақтар құрастыру

1



2

Ауа райына қатысты қазақ халқының танымы

7.2.1.1     мәтіндік  және  графиктік     (кесте, диаграмма,  сурет,  шартты     белгілер) ақпаратты  интерпретациялау;

 7.3.5.1  оқылым     және  тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз     тіркестерін  синонимдік  қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу

1



3

Климат пен табиғат

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық сұрақтар құрастыру

7.3.5.1  оқылым  және     тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз  тіркестерін     синонимдік  қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу

1



4

Елімнің климаты 

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану 

1



5

Ұлы Дала табиғаты

 7.3.3.1  мәтін     құрылымын  (кіріспе  бөлім, жалпы  мәлімет     беру,  детальді  мәлімет беру)  сақтай     отырып,  графиктік  мәтін (шартты  белгі,     сурет,  сызба)  түрінде берілген  процесті     сипаттап  жазу;

1



6

Ауа райы және жыл мезгілдері

7.4.1.1  жалғаулар  мен     шылаулардың ерекшелігін     ескере  отырып,  үндестік заңына  сәйкес     орфографиялық  нормаға сай жазу

1



7

Ауасыз тіршілік жоқ

 7.3.3.1  мәтін     құрылымын  (кіріспе  бөлім, жалпы  мәлімет     беру,  детальді  мәлімет беру)  сақтай     отырып,  графиктік  мәтін (шартты  белгі,     сурет,  сызба)  түрінде берілген  процесті     сипаттап  жазу;

1



8

Табиғат және адам

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;

1



9

Климат пен денсаулық 

БЖБ

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық сұрақтар құрастыру

7.3.5.1     оқылым  және  тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз  тіркестерін  синонимдік     қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу

7.3.3.1 -Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып,  графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу.

7.4.1.1 -Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,  үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.

1




10

Көшпелілер мәдениеті





Көшпелілер мәдениеті - өркениеттің бастауы

 7.1.2.1  әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты     диалог, монолог,     полилогтердегі  (көркем  әдеби 

шығармалардан     үзінді)  автор  көзқарасы мен  көтерілген     мәселені  талдау;

 7.2.3.1 хроника құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

1



11

Көшпелілер өркениеті

7.1.6.1     коммуникативтік  жағдаятқа  сай көркем     бейнелеуіш,  эмоционалды-экспрессивті  сөздерді     және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

1



12

Көшпелілердің жазуы

7.2.4.1     идеясы  ұқсас  публицистикалық және  көркем     әдебиет  стиліндегі мәтіндердің  тақырыбы,  құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

7.4.1.1     жалғаулар  мен  шылаулардың ерекшелігін  ескере     отырып,  үндестік заңына  сәйкес     орфографиялық  нормаға 

сай жазу

1



13

Таңбалы таста тарих бар

7.1.2.1     әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты  диалог, монолог,  полилогтердегі  (көркем     әдеби 

шығармалардан     үзінді)  автор  көзқарасы мен  көтерілген     мәселені  талдау;

7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай  көркемдегіш құралдарды  орынды  қолдана     отырып, шағын мақала құрастырып жазу

1



14

Көшпелілердің киіну мәдениеті

7.1.2.1     әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты  диалог, монолог,  полилогтердегі  (көркем     әдеби шығармалардан  үзінді)  автор     көзқарасы мен  көтерілген  мәселені     талдау;

1



15

Өркендеу- ұлттық салт-дәстүрден

  7.3.2.1  жанрлық     және  стильдік ерекшеліктеріне  сай  көркемдегіш құралдарды  орынды     қолдана  отырып, шағын мақала құрастырып жазу

1



16

Көшпелілер салтанаты

  7.1.6.1  коммуникативтік  жағдаятқа     сай көркем  бейнелеуіш,  эмоционалды-экспрессивті  сөздерді     және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



17

Көшпелілер ұрпағы

7.1.2.1     әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты  диалог, монолог,  полилогтердегі  (көркем     әдеби шығармалардан     үзінді)  автор  көзқарасы мен  көтерілген     мәселені  талдау 

 7.2.4.1  идеясы     ұқсас  публицистикалық және  көркем     әдебиет  стиліндегі мәтіндердің  тақырыбы,  құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

1



18

Билер сөзі - ақыл көзі

 7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



19


Денсаулық - зор байлық


Денсаулық және қоршаған орта

 7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен  көзқарасты  ажырата     білу;

1



20

Әуелгі байлық денсаулық

7.2.1.1     мәтіндік  және  графиктік     (кесте, диаграмма,  сурет,  шартты     белгілер) ақпаратты     интерпретациялау;

1



21

Рухани денсаулық - өмірдің мәні 

7.1.6.1     коммуникативтік  жағдаятқа  сай көркем     бейнелеуіш,  эмоционалды-экспрессивті  сөздерді     және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу

1



22

Шынықсаң, шымыр боласың 


7.2.2.1     публицистикалық  және  ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар  арқылы  тану;

7.4.3.1     фразеологизм,  мақал-мәтелдердің эмоционалды  мәнін,  көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

1






23

Денсаулық кепілі



БЖБ

7.1.6.1     коммуникативтік  жағдаятқа  сай көркем     бейнелеуіш,     эмоционалды-экспрессивті     сөздерді  және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

7.1.6.1     коммуникативтік  жағдаятқа  сай көркем     бейнелеуіш,  эмоционалды-экспрессивті  сөздерді     және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

1



24

Денсаулықты сақтау-үлкен өнер


7.2.1.1     мәтіндік  және  графиктік     (кесте, диаграмма,  сурет,  шартты     белгілер) ақпаратты     интерпретациялау;

7.2.3.1 кеңсе құжаттарының,қызметтік жазбалардың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

1



25

Тоқсандық жиынтық бағалау

7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақалақұрастырып жазу


7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

1



26

Саламатты өмір салты

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен  көзқарасты  ажырата     білу;

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1




27

Сүйіспеншілік пен достық

Достық - асыл қасиет

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау

1



28

Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру.

1



29

"Достық - өмірлік нұсқа" 

7.1.5.1     проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен  деректер     келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

1



30

Дос -досқа айна 

7.2.6.1     оқылым  стратегияларын  қолдану: комментарий  жасау,     іріктеп  оқу,  зерттеп оқу

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



31

Ұлы адамдар достығы 

7.1.5.1     проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен  деректер     келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.4.4.1етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану

1



32

Жолдасы көптің - олжасы көп 

7.2.6.1     оқылым  стратегияларын  қолдану: комментарий  жасау,     іріктеп  оқу,  зерттеп     оқу

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

1



33

Сүйіспеншілік - шынайы сезім 

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



34

Мен өмірді сүйемін



БЖБ

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген  мәселенің     оңтайлы  шешілу  жолдары     немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

1



35

 Сүйіспеншілік бастауы - туған жерді сүю 

7.1.5.1     проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен  деректер     келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

1



36

Достық, татулық – өмірдің қызығы

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз  көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1



37

Туған жерім қасиетті мекенім 

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген  мәселенің     оңтайлы  шешілу  жолдары     немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1



38

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Музыка - табиғи өнер 

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

1



39

Музыка - адамзаттың әмбебап тілі    

7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай     көркемдегіш құралдарды     орынды  қолдана  отырып, шағын  мақала     құрастырып  жазу

1



40

Музыкалық бағыттар мен аспаптар 

7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән,интервью) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау.

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

1



41

Әлемге танымал әндер және әншілер 

 7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды     қолданылуын  тексеру, синонимдік  қатармен  ауыстыра     отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау

 7.2.7.1  ғаламтор,     энциклопедия,     газет-журналдар,  оқулықтардан  алынған деректерді  қолдану,     авторына  сілтеме жасау

1



42

Домбыра - халық мұрасы 

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау 

 7.2.7.1  ғаламтор,     энциклопедия,     газет-журналдар,  оқулықтардан  алынған деректерді  қолдану,     авторына  сілтеме жасау

1



43

Күй - музыканың ерекше жанры

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану


1



44

Домбыра туралы аңыз 

БЖБ

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық сұрақтар  құрастыру.

7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды  қолданылуын     тексеру, синонимдік     қатармен  ауыстыра  отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау

1



45

Музыка- әлемдегі ең жоғарғы өнер

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

1



46

Күй құдіреті

 7.2.7.1  ғаламтор,     энциклопедия,     газет-журналдар,  оқулықтардан  алынған деректерді  қолдану,     авторына  сілтеме жасау

1



47

Қазақтың әдет-ғұрып әндері

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген  мәселенің     оңтайлы  шешілу  жолдары     немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1



48

Тоқсандық жиынтық  бағалау

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін  салыстыра талдау

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу

7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)


1



49


Жақсы әуен жаныңды жадыратар 

7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай     көркемдегіш құралдарды     орынды  қолдана  отырып, шағын  мақала     құрастырып  жазу

1




50

Ғаламтор және әлеуметтік желілер

Ғаламтор тарихы

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен  көзқарасты  ажырата     білу;

7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

1



51

Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған

7.3.3.1     мәтін  құрылымын  (кіріспе     бөлім, жалпы  мәлімет  беру,     детальді  мәлімет беру)  сақтай     отырып,  графиктік  мәтін (шартты  белгі,     сурет,  сызба)  түрінде берілген  процесті     сипаттап  жазу;

7.2.5.1  мәтін     бойынша  проблемалық сұрақтар құрастыру

1



52

Ғаламтордың пайдасы мен зияны

7.1.3.1  тыңдалған     мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен     көзқарасты  ажырата  білу;

7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

1




53

Бүкіләлемдік өрмек-ғаламтор

7.1.5.1     проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен  деректер     келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.2.1.1     мәтіндік  және  графиктік     (кесте, диаграмма,  сурет,  шартты     белгілер) ақпаратты     интерпретациялау;

1



54

Қолдана білсең, ғаламтор ғаламат!

7.3.3.1     мәтін  құрылымын  (кіріспе     бөлім, жалпы  мәлімет  беру,     детальді  мәлімет беру)  сақтай     отырып,  графиктік  мәтін (шартты  белгі,     сурет,  сызба)  түрінде берілген  процесті     сипаттап  жазу;

1



55

Әлеуметтік желіні пайдаланамын 

 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен  көзқарасты  ажырата     білу;

1



56

Әлеуметтік желілер әлемі 

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық сұрақтар құрастыру

7.3.5.1     оқылым  және  тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз  тіркестерін  синонимдік     қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу

1



57

Тіл және технология 

 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

 7.1.5.1  проблемалық     сұрақтарға тыңдалған     мәтіннен  деректер  келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

1



58

Ғаламтор: әлеуеті мен әлегі 

 7.3.5.1  оқылым     және  тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз     тіркестерін  синонимдік  қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу

7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

1



59


Қазақ ғаламторы


БЖБ

7.2.1.1     мәтіндік  және  графиктік     (кесте,диаграмма,  сурет,  шартты     белгілер) ақпаратты     интерпретациялау;

 7.3.3.1  мәтін     құрылымын  (кіріспе  бөлім, жалпы  мәлімет     беру,  детальді  мәлімет беру)  сақтай     отырып,  графиктік  мәтін (шартты  белгі,     сурет,  сызба)  түрінде берілген  процесті     сипаттап  жазу;

1



60

Қазақстанда

ғы ұлттар достастығы 


Ұлттар достығы - басты байлығымыз 

 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның     дамуы  мен  аяқталуын     болжау;

7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну

1



61

Ұлылар достығы 

7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды  қолданылуын     тексеру, синонимдік     қатармен  ауыстыра  отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау

1



62

Қазақстан халқы Ассамблеясы 

7.1.6.1     коммуникативтік  жағдаятқа  сай көркем     бейнелеуіш,     эмоционалды-экспрессивті     сөздерді  және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

1



63

Тілі басқа - тілегі бір 

7.2.3.1     хроника,  хабар,  очерктердің құрылымы  мен     ресімделуі  арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті  эссе);

1



64

Ырыс алды -ынтымақ

 7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

1



65

Қазақстан -әлемдік қауымдастықта 

7.2.3.1     хроника,  хабар,  очерктердің құрылымы  мен     ресімделуі  арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;

1



66

Тоғысқан тағдырлар 

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті  эссе)

1



67

Ұлттар достығының ұйытқысы 

 7.1.6.1  коммуникативтік  жағдаятқа     сай көркем  бейнелеуіш,  эмоционалды-экспрессивті  сөздерді     және  мақал -мәтелдер  мен     тұрақты  тіркестерді  еркін қолданып,  диалогке     қатысу,  пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу

1



68

Бір шаңырақ астында 

7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды  қолданылуын     тексеру, синонимдік     қатармен  ауыстыра  отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау

7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну

1



69

 Тамыры терең достық 

7.2.3.1     хроника,  хабар,  очерктердің құрылымы  мен     ресімделуі  арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;

1



70

Бірлік мекені

7.2.3.1     хроника,  хабар, очерктердің құрылымы  мен  ресімделуі     арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті  эссе);

1



71

Дұрыс тамақтану, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

Ас - адамның арқауы 

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7.4.4.4     одағай  түрлерін  ажырата     білу, қолдану

1



72

Дұрыс тамақтану -денсаулық кепілі 

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



73

Дәрумендердің пайдасы 

7.1.2.1     әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты  диалог, монолог,  полилогтердегі  (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені  талдау;

7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай     көркемдегіш құралдарды     орынды  қолдана  отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу

1



74

Ұлттық тағамдардың пайдасы  

7.2.7.1  ғаламтор,  энциклопедия,  газет -журналдар,  оқулықтардан  алынған деректерді  қолдану,     авторына  сілтеме жасау

7.4.4.4     одағай  түрлерін  ажырата     білу, қолдану

1



75

Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар 

БЖБ

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

1



76

Тағам және диетолог


7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай     көркемдегіш құралдарды     орынды  қолдана  отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу

1




77

Тоқсандық жиынтық бағалау

7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас, жаңалық) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу;

7.2.3.1 хроника, хабар, очерктердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 

7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу 

7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану

1



78

Тамақтану мәдениеті

7.1.3.1     тыңдалған  мәтіннің  мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық     сұрақтар  құрастыру

1



79

Дастархан басындағы әдеп

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1




80

Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым 


Отан оттанда ыстық

7.1.2.1     әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты  диалог, монолог,  полилогтердегі  (интервью, көркем  әдеби     шығармадан  үзінді)  авторкөзқарасы  мен     көтерілген  мәселені талдау;

1



 81

Бақыт жолындағы-ұлы күрес

7.2.2.1  публицистикалық  және     ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар  арқылы     тану.

7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай     көркемдегіш құралдарды     орынды  қолдана  отырып, шағын мақала құрастырып жазу

1



82

Қазақтың батыр қыздары

 7.2.3.1     хроника,  хабар,  очерктердің құрылымы  мен     ресімделуі  арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



83

Қызы батыр ел  - ұлы батыр

7.1.4.1  мәтін     тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7.4.4.5     оқшау  сөздердің  қызметін     түсіну, ажырата білу

1



84

Ерлік - елге өнеге

7.1.2.1     әлеуметтік-қоғамдық,  оқу-еңбек тақырыптарына  байланысты  диалог, монолог,  полилогтердегі  (интервью, көркем  әдеби     шығармадан  үзінді)  авторкөзқарасы  мен     көтерілген  мәселені талдау;

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



85

Бәрі де ерлік үшін 

7.2.2.1  публицистикалық  және     ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар  арқылы     тану;

7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар  құру;

1



86

Ерлік - елдің қасиеті, жүректілік жігіттің қасиеті  

7.3.2.1  жанрлық     және  стильдік ерекшеліктеріне  сай  көркемдегіш құралдарды  орынды     қолдана  отырып, шағын мақала құрастырып жазу

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

1



87

Ұранды елдің - ұрпағы қайсар 

7.2.2.1     публицистикалық  және  ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар  арқылы  тану;

7.4.4.5     оқшау  сөздердің  қызметін     түсіну, ажырата білу

1



88

Ұлы ерлікке тағзым


БЖБ

7.1.4.1     мәтін  тақырыбы,  сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7.2.3.1  хроника,     хабар,  очерктердің құрылымы  мен  ресімделуі     арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

1



89

«Есімі ел есінде» 




7.3.2.1     жанрлық  және  стильдік ерекшеліктеріне  сай     көркемдегіш құралдарды     орынды  қолдана  отырып, шағын мақала құрастырып

Жазу

1



90


Ұлы Отан соғысы кезіндегі балалар өмірі

7.4.4.5  оқшау     сөздердің  қызметін  түсіну, ажырата білу






Бабалар аманаты

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу 

            




91

Ғылыми фантастика

Қиял-ғажайыптар әлемі

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану

1



92

Ғылым да қиялдан бастау алады 

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы     шешілу  жолдары немесе  себептеріне     өз  көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

7.2.5.1     мәтін  бойынша  проблемалық сұрақтар  құрастыру;

1



93

Адам қиялы

7.1.5.1     проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен  деректер     келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.2.7.1     энциклопедия,  газет-журналдар, оқулықтардан  алынған  деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау

1



94

Қиялмен ғарышқа самғайық 

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1



95

Қыран жетпеген жерге қиял жетеді

7.2.7.1     энциклопедия,  газет-журналдар, оқулықтардан  алынған  деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау

1



96

Қиялымнан туған әлем 

7.2.4.1     идеясы  ұқсас  публицистикалық және  көркем     әдебиет  стиліндегі мәтіндердің  тақырыбы,  құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра  талдау; 

1



97

Кешегі қиял-бүгінгі шындық.

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның  дамуы     мен  аяқталуын  болжау;1

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану

1



98

Түс көру

7.2.7.1     энциклопедия,  газет-журналдар, оқулықтардан  алынған  деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау


1



99

Фантастика жанрының бастауы - ертегілер 

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1



100

Ғылыми фантастика       


БЖБ

7.1.5.1     проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен  деректер     келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау;


1



101

Ғылыми фантастика жазған қаламгерлер

7.3.4.1     эссе  құрылымы  мен     даму  желісін сақтап,  тақырыпқа     байланысты  берілген мәселенің  оңтайлы  шешілу     жолдары немесе  себептеріне  өз     көзқарасын  жазу (дискуссивті эссе)

1



102

Қиял әлемі.

7.1.5.1  проблемалық  сұрақтарға тыңдалған  мәтіннен     деректер  келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау;

1



103

Фантастика. Арман

.2.7.1     энциклопедия,  газет-журналдар, оқулықтардан  алынған  деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау

1




104



Мөңке бидің түс көруі

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану 


1



105


Қиял- ғажайып ертегі

7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 


1



106


Тоқсандық жиынтық бағалау

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.2.2.1 публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін     қолданылған тілдік құралдар     арқылы тану

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақалақұрастырып жазу

1



107


Ғылыми фантастика- кең көлемді жанр

7.2.4.1     идеясы  ұқсас  публицистикалық және  көркем     әдебиет  стиліндегі мәтіндердің  тақырыбы,  құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра  талдау; 

1



108


Жыл бойы өткенді қайталау

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 


1

























Әдебиет-7


№ 

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзі

мі

Ескерту

І тоқсан

1

Көне күндерден жеткен жәдігерлер













«Қыз Жібек» жыры Кіріспе

 7.1.1.1 - әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

1



2

Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі

 7.2.4.1  шығармадағы     оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

1



3

Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. 

 7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына     баға  беру

1



4

Қыз Жібектің түс көруі Базарбайдың теріс батасы. 

 7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты     гуманистік  тұрғыдан талдау

1



5

Төлеген мен Бекежан. Бекежан мен Қыз Жібек 

7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

1



6

Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі

 7.2.3.1  шығармадағы     көркемдегіш құралдардың     (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, 

аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын  талдау;

 7.2.4.1  шығармадағы     оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

1



7

Сансызбай мен Хореннің айқасы 

БЖБ

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына  баға     беру;

7.3.4.1     әдеби  шығарманың эстетикалық  құндылығы  туралы шағын сыни шолу жазу

1



8

Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры 

 7.1.1.1  әдеби     шығарма  сюжетінің құрамдас бөлшектерін  талдау;

1



9

Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар 

7.1.3.1     көркем  шығармадағы кейіпкерлердің  типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

1



10

«Күлтегін» жазба ескерткіші 

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салыстыру.

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына  баға     беру;

1



11

Ғажайып туынды – «Күлтегін»  

 7.2.4.1  шығармадағы     оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау


1



12

Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы ...»

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

1



13

«Әмірің қатты Есім хан» БЖБ

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

 7.2.1.1  шығармадағы     эпизодтар  мен бейнелерді  салыстыру;

1



14

Қазтуған жырау "Қазтуғанның қонысымен қоштасуы»

                       

7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту


7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

1



15

Тоқсандық жиынтық бағалау

7.1.1.1 - әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.3.1     көркем  шығармадағы кейіпкерлердің  типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, 

аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын  талдау;

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына  баға     беру;


1



16

Атамекен – қонысым

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына  баға     беру;

1




17

«Жиембет пен Қазтуған, Жыраулардан сөз туған»

  7.2.2.1  эпикалық,     поэзиялық, драмалық     шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

7.3.4.1     әдеби  шығарманың эстетикалық  құндылығы     туралы шағын сыни шолу жазу

1



ІІ тоқсан

18

Толғауы тоқсан қызыл тіл

Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы 

 7.1.1.1  әдеби     шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;

7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

1



19

«Мына заман, қай заман?»(Мәтінмен жұмыс)

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

1



20

«Зар заман» толғауы – дәуір шындығы

 7.2.2.1  эпикалық,     поэзиялық, драмалық     шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

1



21

«Зар заман – тар заман» 

7.3.2.1     әдеби  жанр  түрлерінің     даму барысына,  жаңашылдығына заманауи  тұрғыдан     баға  беру;

1



22

Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі


 7.1.4.1  көркем     шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1



23

 «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» Қатаған ақын

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық  болмысты     гуманистік  тұрғыдан талдау;

1



24

Сөздің пірі – Сүйінбай Сүйінбайдың Қатағанға айтқаны  

 7.1.4.1  көркем     шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

1



25

Айтыстың ақиығы –Сүйінбай

БЖБ


7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру;


7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1



26

Cүйінбай – достық дәнекері

 7.2.2.1  эпикалық,     поэзиялық, драмалық     шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

1



27

Сөз бастаған хас жүйрік 

7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

1



28

Жыр тұлпары – Сүйінбай

 7.2.4.1  шығармадағы     оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу


1



29

Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі  

БЖБ


7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді  жатқа айту

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты  гуманистік     тұрғыдан талдау;

1



30

Азаттық үшін күрес


7.2.4.1     шығармадағы  оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

1



31

Тоқсандық жиынтық бағалау


7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты  гуманистік     тұрғыдан талдау;

7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді  жатқа айту

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру;

 7.2.3.1  шығармадағы     көркемдегіш құралдардың     (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

7.3.2.1     әдеби  жанр  түрлерінің     даму барысына,  жаңашылдығына заманауи  тұрғыдан     баға  беру;

1



32

Даланың дарқан көңіл ақыны

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу


1



ІІІ тоқсан

33

Балалар мен үлкендер

М.Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы

7.1.1.1     әдеби  шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

1



34

Батыр Баян. Бірінші тарау 

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

1



35

Батыр Баян. Екінші тарау 

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру;


1



36

Баянның батырлығы алашқа аян

7.1.3.1     көркем  шығармадағы кейіпкерлердің  типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

7.3.2.1     әдеби  жанр  түрлерінің     даму барысына,  жаңашылдығына заманауи  тұрғыдан     баға  беру

1



37

Ашу түбі-кейіс


7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты  гуманистік     тұрғыдан талдау;

7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

1




38

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі 

7.1.1.1     әдеби  шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;




39

 Көксеректің ауылға келуі. Көксеректің мінезі 

 7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты     гуманистік  тұрғыдан талдау;

1



40

Көксеректің ауылдан кетуі. Көксеректің жаралануы. 

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру;

1



41

Көксерек пен Құрмаштың соңғы кездесуі. 

7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту


1



42

Аққасқа мен Көксеректің шайқасы


БЖБ

7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, 

аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

7.3.2.1     әдеби  жанр  түрлерінің     даму барысына,  жаңашылдығына заманауи  тұрғыдан  баға     беру

1



43

Үйірін тапқан Көксерек 

7.3.4.1     әдеби  шығарманың эстетикалық  құндылығы  туралы шағын сыни шолу жазу

1



44

Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі

 7.1.1.1  әдеби     шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

1



45

Сұрапыл соғыс азабы. Қазақ баласының тағдыры

7.1.3.1     көркем  шығармадағы кейіпкерлердің  типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

1



46

Барлаушы Серік

 7.2.4.1  шығармадағы     оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

7.3.2.1     әдеби  жанр  түрлерінің     даму барысына,  жаңашылдығына заманауи  тұрғыдан     баға  беру;

1



47

“Туған өлке публицистика беттерінде»

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты  гуманистік     тұрғыдан талдау;

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

1



48

С.Сарқасқаев. Тәмпіш қара 

 7.1.1.1  әдеби     шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;

                                                                                                 

1



49

Әдеппен сөйлеп әдеттен


БЖБ

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

1



50

Атымды адам қойған соң...

 7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты     гуманистік  тұрғыдан талдау;

 7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1



51

Тоқсандық жиынтық бағалау

7.3.4.1.

7.1.1.1     әдеби  шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;

7.1.3.1     көркем  шығармадағы кейіпкерлердің  типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

7.2.4.1     шығармадағы  оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

7.3.4.1     әдеби  шығарманың эстетикалық  құндылығы  туралы шағын сыни шолу жазу

1



52


Досы көпті жау алмайды

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру;

1



4 тоқсан

53

Ұрпақ тәрбиесі 


М.Шаханов өмірі мен шығармашылығы 

7.2.2.1  эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы     автор бейнесін  анықтау;

1



54

«Нарынқұм зауалы» поэмасы

7.1.1.1     әдеби  шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;





55

Әке балаға сыншы

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

7.2.4.1     шығармадағы  оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

1



56

Әке үкімі

 7.1.4.1  көркем     шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха,қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

1



57

Қайсарлық пен өр рухтың символы

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1



58

Темірхан Медетбеков  өмірі мен шығармашылығы

7.1.1.1     әдеби  шығарма  сюжетінің құрамдас  бөлшектерін     талдау;


1



59

"Тәуелсізбін" өлеңі

7.1.4.1  көркем     шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту




60

Тәуелсізбін – мен бүгін!



БЖБ

7.2.3.1     шығармадағы  көркемдегіш құралдардың  (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1



61

«Менің туған өлкем»

 7.2.1.1  шығармадағы     эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру;

7.3.4.1 электронды энциклопедияның эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу

1



62

 Төлен Әбдіков өмірі мен шығармашылығы

 7.1.3.1  көркем     шығармадағы кейіпкерлердің     типтерін  жасалу тәсілдері  тұрғысынан     анықтау;

1



63

. «Қонақтар» әңгімесі

7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; 





64

Көп күттірген қонақтар

 7.3.2.1  әдеби     жанр  түрлерінің  даму барысына,  жаңашылдығына заманауи  тұрғыдан     баға  беру;

1



65


Әке – бала – немере

                                

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру


1




66

Қайтуға асыққан ұл

7.2.4.1     шығармадағы  оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

1



67

Құлазыған көңіл


БЖБ

 7.3.4.1  әдеби     шығарманың эстетикалық     құндылығы  туралы шағын сыни шолу жазу

7.2.4.1     шығармадағы  оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

1



68

А.С.Пушкин. "Ескерткіш"

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты  гуманистік     тұрғыдан талдау;

1



69

А.С.Пушкин және қазақ әдебиеті»

7.2.2.1     эпикалық,  поэзиялық, драмалық  шығармадағы  автор бейнесін  анықтау;

1



70


Тоқсандық жиынтық бағалау

. 7.3.3.1.

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты  гуманистік     тұрғыдан талдау;

7.1.4.1     көркем  шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7.2.1.1     шығармадағы  эпизодтар  мен бейнелерді  салғастыру

7.2.4.1     шығармадағы  оқиға  желісін өзіндік  көзқарас     тұрғысынан дамытып жазу

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1



71


«Тіл біткен жүрер менің атымды атап…»

 7.2.3.1  шығармадағы     көркемдегіш құралдардың     (символ,  синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)  қолданысын     талдау;

7.3.4.1     әдеби  шығарманың эстетикалық  құндылығы  туралы шағын сыни шолу жазу

1



72


Жыл бойы өткенді қайталау

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру 


1


















Похожие публикации:

01 сентябрь 2022 Қазақ тілі-7 КТП
01 сентябрь 2022 КТЖ 1 СЫНЫП
01 сентябрь 2022 3 сынып КТП